Fűzfasíp - 2. szám
Dátum: Február 12, hétfő, 18:02:19
Téma: All Fullextra


Apróhirdetések egy irodalmi lapban... :)


Klubélet

Tisztelt Hölgyem, Uram! Ön biztos remekül tud költeni. Akár pénzt, akár tojást. Ne legyen ilyen prózai, költsön ezentúl verset is! Ma már minden második ember, verset ír – ugye, nem akar Ön sem lemaradni? Csak tollat és papírt hozzon magával – ne aggódjon, az ihlet ma már elavult fogalom! De ha nagyon igényli, adunk kölcsön, hogy ön költsön! „Jelige: inkább írni, mint sírni”.


Elveszett

Tegnap, a délutáni órákban elveszett egy ihletett gondolat a 86-os buszon. Egy BKV-ellenőr felelős mindezért, de nem vállalja a tettét, és elszámolni sem tud vele, ahogy én se tudtam a jegyemmel. Kérem, ha valaki tud róla, értesítsen. A kiadóba várom levelét „Jegyeket, bérleteket” jeligére.


Hagyaték

Ismeretlen fűzfapoéta hagyatékából maradt kéziratok jutányos áron eladók, további hasznosításra. Vért, verejtéket nem számítunk fel. „Jóváhagyott plágium” jeligére a kiadóba.


Utazás

Költők, prózaírók számára last minute ajánlat! Stockholm, a Nobel-díj hazája várja Önt. Személyesen, az első sorból nézheti meg, amint ismét nem Ön kapja az irodalmi Nobel-díjat! Levezetésként kap tőlünk ajándékba egy svédmasszázst. Keressen minket a BNV-n a Svédasztalnál.


Állás

Múzsaközvetítőbe keresünk kimondottan csinos, 18 és 20 év közötti, dús ajkú hölgyeket. Nyelvtudás itt nem szükséges! Zenei műveltség, hárfatudás előnyt jelent. Teljesítmény szerinti bérezés, több homlok, nagyobb jutalék. „Hívjon, jövünk” jeligére a kiadóba.


Szolgáltatás


Kiutálták otthonról, mert örökké szaval? Nincs, akinek felolvassa legújabb trilógiáját? Novelláit rendre lesöprik az ebédlőasztalról? Ne keseredjen el, inkább jöjjön el hozzánk. Mi mindenkit meghallgatunk! Várjuk Önt a Hárshegyen. Ha szolgáltatásunk érdekli, írjon a kiadóba „Sárga Ház” jeligére.

*

A Fűzfasíp 1. száma itt megtekinthető:

Fűzfasíp 1. szám





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=2395