Megjelent az első CD-m!
Dátum: Február 23, péntek, 13:53:25
Téma: HAPCI


Igen. Mint minden mű, természetesen ez sem teljes. Valahol meg kellett húzni a határokat, így sok minden kimaradt belőle.


Sok-sok vívódás, tépelődés, időt, fáradtságot nem kímélő őrült nagy gyűjtőmunka, majd az azt követő önmarcangoló válogatás, a koncepció ki-, újra és újra át-, valamint alapos meggondolása után összeállt végre az anyag. Mint minden mű, természetesen ez sem teljes. Valahol meg kellett húzni a határokat, így sok minden kimaradt, sok mindent kellett lecserélnem az eredeti elgondoláshoz képest, és nem véletlenül, sőt, talán éppen ennek okán menet közben sok új is került bele.

A válogatást nehezítette, hogy családom, barátaim, ismerőseim előtt igyekeztem a lehető legtovább titokban tartani a mű készítésére irányuló szándékot. Nem szerettem volna, ha idő előtt kiderül az ötletet adó alapgondolat, ha az esetleges kritikák, építő és kevésbé építő jellegű megjegyzések hátráltatták volna a munkát, neadjisten akár kedvemet is szegték volna.

Külön gondot okozott a CD cimkéjének, borítójának megtervezése, elkészítése. Szerettem volna, ha már megjelenésében is egyértelműen figyelemfelkeltő hatású, utal a tartalomra, kedvet csinál a megtekintéséhez, belehallgatáshoz. Sok terv készült, jobbnál jobb ötletekkel, idővel már szinte a bőség zavara hátráltatta a munkát. Döntenem kellett, ám ez olyan volt, mintha az ujjamat harapnám.

De végülis VÉGRE ELKÉSZÜLT!!!

Örömmel és büszkeséggel tölt el, hogy így, a lemez elkészülte után többször is visszanézve, visszahallgatva úgy érzem, valóban énem egy kis darabkáját, gondolatvilágom egy szeletkéjének keresztmetszetét adja a válogatás. Tartalmában, kinézetében valóban azt nyújtja, amit szándékaim szerint nyújtania kell.

Nem hallgathatom el azonban, hogy a jól végzett munka öröméből sajnos sokat levont a megjelenés mikéntje.

A karácsonyi nagytakarítás, s az ezzel járó sürgős munkahelyi elfoglaltságaim, késő éjszakákba, hétvégekbe nyúló túlóráim azt eredményezték, hogy egy este nejem szigorú tekintete, "beszélnünk kell!" jellegű köszönése, "EZ MI???!!!" című kérdése fogadott.

S kezében megjelent életem első, saját készítésű CD-je.

Az a CD, amely immár évek óta az asztal fiókjának hátsó részében rejtegetve (bár az éj leple alatt igen gyakran elővéve), a net általam fellelt, és hosszú hónapok kitartó gyüjtőmunkájával letöltött, legvadabb pornójeleneteit tartalmazza.

A beszélgetés további részleteit nem taglalnám.
Max. a tanulságot.
Sokat beszélnek arról, hogy az alkotó szellemet kortársai nem értik meg, törekvései általános értetlenséggel találkoznak. És most már azt is tudom: az ez által okozott gyötrelmet az sem enyhíti, ha az ember szégyenlősen, mindenki előtt titkolt kedvtelésből csak az íróasztal fiókjának dolgozik.

Hiába, no!
Nehéz élete van az alkotó embernek!

Is.







Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=2415