SZABAD SZELLEMI SZÁRNYALÁS...
Dátum: Július 20, kedd, 18:11:52
Téma: Kultura


Egy weblap megszünt, de született egy új: az ARTAGORA


Sokan emlékeznek még az Interneten vándorló amatőrök közül a Quintessence tündöklésére és szétesésére. Nem sorolom a problémáit, hiszen mire megszületett remek külső megjelenése, addigra elnéptelenedett, és hiába díszítette portálját a büszke felirat. Szabad szellemi szárnyalások, a lap kiüresedett és nem maradt, aki szárnyrakelhetett volna. Felélesztése sikertelen volt, mert alig akadt a régi tagságból aki a szavakon túl, tenni is akart volna érte. Egyedül "strawi" sajnálta a veszendőbe menő értékeket, de a romokra már nem volt értelme építkezni, ezért új weblapot hozott létre. Igy született meg az Artagora, hogy igazi otthont nyújtson azoknak, akik valóban a szabad szellemiség jegyében kivánják alkotásaikat bemutatni.
A Quintessence ma már csak emlék, és a hozz fűződő nosztalgián kívül semmi kapcsolata nincs vele sem strawinak, sem annak a pár tagnak a régiek közül, aki igyekszik elfelejteni a mult torzsalkodásait.
Mindezt maga strawi is megerősíti, amikor így nyilatkozik:
 – Az Artagora, és az összes dolog ami vele kapcsolatos, nem a Quintessence folytatása, nem is annak terméke, és az ég világon semmi köze sincs hozzá! Az Artagora egy teljesen új független és múlt néküli alkotás, amit nem korlátozhat senki és semmi, ...és ami a legfontosabb: az Artagora mindenkié.
Az Artagóra mindenkié , ahogyan a Fullextra is. Ezért kerestük, ezért építjük a két weblap partnerkapcsolatát.







Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=242