Februári Mazsola-díj
Dátum: Március 03, szombat, 11:46:06
Téma: All Fullextra


Értékes díjak minden hónapban a legjobbaknak! - A legjobb mű - A legszimpibb kritikus + 1 ráadás!


Újabb Mazsola-díjak kerültek átadásra. Aki még nem tudná: a Fullextra díjazza az aktív részvételt ezen a felületeten.
Az első két díj egy-egy 5000 Ft értékű könyvcsomag, a ráadás-díj pedig Lacoba Full-társunk saját könyvének dedikált példánya.

Második alkalommal
a „Legjobb mű szerzője” díjat mango nyerte el,
a „Legszimpibb kritikus” stevew lett,
a ráadás-díjat pedig Eroica kapta.

Fantasztikus dolognak tartom, hogy működik a portálon egy olyan felület, ahol bátran megmérettethetik magukat az alkotók, és a kritikusok is bátran, őszintén bírálhatnak. Jó látni, ahogy egy-egy mű alatt párbeszéd alakul ki, és egy-egy alkotás valódi fejlődésen megy át sok esetben a hozzászólások nyomán. De az se jelent gondot, ha éppen nem értünk egyet az „ítésszel”, hiszen módunk van kiállni az elképzeléseink mellett.
Első alkalommal én voltam az egyik, aki megnyerte az egyik Mazsola-díjat. Boldoggá és büszkévé tett, hogy rám esett a választás, és különleges érzés volt a postaládámból a sok csekk közül kihalászni végre egy nem hivatalos levelet is, melyben az ajándékutalvány lapult. Szerintem igyekezzetek átélni ezt az élményt, ne hagyjátok ki! Legyetek minél aktívabbak, és soman, Minilány, mango, stevew és Eroica után vigyétek el Ti a könyvutalványt vagy Lacoba könyvét.
Hajrá, én mindenkinek szívből drukkolok. A jelenlegi nyerteseknek pedig ezúton is gratulálok!






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=2428