A női orgazmus fajtái
Dátum: Március 22, csütörtök, 19:46:44
Téma: HAPCI


A férfi orgazmusról írt eszmefuttatásom eredménye az lett, hogy többen is türelmetlenül követelték ennek női megfelelőjét. Nos, itt van.


Mint minden férfi, én sem vagyok kivétel. Nekem is folytonosan gondot okoz, hogy vajon a partner valóban elérte-e a csúcspontot, valóban olyan jó volt-e neki, mint mondja, vagy mutatja, és hogy valóban olyan csúcs vagyok-e, mint az ezekből a jelekből egyértelműen kiviláglik. Így elég nehéz, szinte megoldhatatlan feladat számomra a női orgazmusfajtákról értékelhető, komoly, tudományos megalapozottságú értekezést írnom. Hogy mégis megpróbálom, annak az a magyarázata, hogy vannak természetesen a nőknél is olyan helyzetek, szituációk, amikor férfiember biztos lehet abban, a nő ott és akkor valami olyan elementáris, orgazmikus élményben részesül, amelyről szegény hímneműek csak álmodozni tudnak.

Ilyen például a húsvéti, delegfőképpenéspláne a karácsonyi nagytakarítás. A látszólag dühödt, morgásokkal, kiabálásokkal, örjöngő csapkodásokkal kisért megnyilvánulások ilyenkor ne tévesszenek meg senkit! Ezek az orgazmus egy olyan mély átélését, csúcspontját jelzik, amelyek az abszolút önkívületi állapot jellemzői egy igazi, kemény orgazmus során. És minél nagyobb a lakás, minél több helységet kell rendbetenni, annál nagyobb a sorozatorgazmus esélye is. Az orgazmus nagyságára, élvezeti értékére jellemző, hogy a nők nagy többségében gyógyíthatatlan szenvedélybetegséget, függőséget alakít ki, amely idővel már nem kötődik csupán az ilyen jellegzetes, sátoros ünnepekhez, hanem akár hetente is úrrá lesz a delikvensen.

Hosszú pályafutásom során találkoztam a női orgazmus olyan fajtájával is, amelyet az váltott ki, hogy kiderült, a kevésbé barátnő legújabb, állítólag valamelyik párizsi ruhaszalonban kifejezetten az ő megrendelésére készült ruhakölteménye ugyanabból az anyagból, ugyanazzal a mintával, mi több, ugyanabban a színben készült, mint amiből otthon a rég megúnt, szakadt, napszítta konyhafüggöny. Ez a fajta orgazmus egyébként minden ember álma! Olyan hosszú ideig tart, és annyira élvezetes, hogy ehhez mérhetőt tényleg csak női génekkel megáldott emberek képesek károsodás, sőt, mindenféle mellékhatás nélkül elviselni.

Aztán van olyan női orgazmusfajta is, ami már-már majdnem olyan, mint a férfiaké. Az úgynevezett "egyet szól, és azzal vége is" típus. Igen változatos helyszíneken kezdődik, és jellemzője a fantasztikusan hosszú előjáték. Leggyakrabban cipő- vagy ruhabolt kirakata előtt kezdődik. A gondos külső szemlélő számára egy "Váúúú! Ez nekem KELL!!!" sikítás a legbiztosabb előjele annak, hogy ezúttal nem lesz "hagyjál, fáj a fejem!" kezdetű kibúvó. A boltba való betéréssel folytatódik az igazi, az esetek többségében előre megjósolhatatlan hosszúságú előjáték ("megy ez vajon a narancssárga-zöld kockás, oldalán combtőig felhasított konyharuhámhoz?", "A Jucit megüti a guta! Hihihi!", "Ha ehhez még megveszem a múltkor Bécsben látott marabutollas kitűzőt, és a Párizsban majdnem megvett halvány 'itt-alélok-el-rögvest' színű ajakrúzst ...", stb.). A csúcspontközeli állapotban három-négy mintadarabbal betérés a próbafülkébe, átöltözés után kilibbenés, "na, hogy tetszik?" kérdés a partner felé, ha a válasz "Istennő vagy benne", automatikus ajkbiggyesztés és lemondás a ruháról (vagy/és cipőről), ha a válasz egy bizonytalan "hááát ...", már megy is a kosárba. Ha egyedül van a hölgy, akkor baj van. A kiszemelt ruhadarabok (mint egy divatbemutatón) két percenként váltják egymást a nő testén, komoly kopásnyomokat hagyva végül mindegyik darabon. Hosszú-hosszú tépelődés, lamentálás, "melyiket vegyem?" után aztán irány a pénztár. Ha állnak előtte, még háromszor visszafutás, és "mégis inkább ezt!", de előbb-utóbb elérkezik a csúcspont, az utolsónak kiválasztott darab kifizetve, csomagolva ott hever a kezében. Az orgazmus kb. a pénztár előtti fél méteren belül kezdődik, és a bolttól három-négy lépésnyi távolság megtételéig biztosan, de legkésőbb a hazaérkezést követő kicsomagolásig tart. Boltja válogatja tehát a hosszát, minél messzebb van a pénztár a kijárattól, a kijárat az otthontól, annál elementárisabb a kéj. Ám, amint véget ér, a legtöbb férfiorgazmushoz való hasonlatossága már le sem tagadható. Hirtelen bevillannak a nőnél is az olyan gondolatok, hogy "mégis a másikat kellett volna ...", "igazából nem is ezt akartam ...", "azért ez elég sokba van nekem ...", s mire idáig ér, egy undorodó szájmozdulattal vágódik az egész hóbelevanc a szekrény mélyére. Azzal a szent elhatározással persze, hogy onnan aztán soha többé ne kerüljön elő. Makacsabbak, esetleg a kéjre jobban kiéhezettek még meg-megpróbálkoznak azzal, hogy visszaviszik, kicserélik a másikra, újabb és újabb kéjérzetet kiváltva ezzel magukból, de e kéj egyre rövidebb, egyre sekélyesebb, és a végeredmény a legtöbb esetben az imént vázolt "ne is lássam többé" effektusban realizálódik. A szerencsésebbeknél ezután azonban még előfordul némi utójáték is, amikor előszőr veszik fel nyilvános helyre az új szerzeményt. Újabb spontán orgazmust hozhat a buli, vagy a rendezvény női közönségének irigy tekintete, az elhaló hangon elsuttogott "áááá, csak egy tavalyi rongy" sóhajok képében, de előfordul bizony ennek ellenkezője is, amikor szembetalálkozik a ruha párjával az addig legjobbnak hitt barátnőn ("direkt csinálta, tudom!!!"). Akárhogy is, a vége mindig ugyanaz: ezt a ruhát, cipőt többé az életben fel nem lehet venni, hiszen már használt, régi, kéjérzetet többé úgysem okozna a viselése.

Szót kell ejtenünk még az ún.: főzési orgazmusról. Az előjáték itt is hosszú. Kezdődik mondjuk azzal, hogy a nő párja bejelenti, jövőjének, karrierjének zálogát abban látja, ha főnöke elkölthetne egy vacsorát szerény kis hajlékukban. Már a hír megdobogtatja a hölgy kis szívét, hiszen sorozatorgazmus van kilátásban! A takarítási orgazmus már garantált, és erre jön egy újabb! Még a takarítási bűvöletében, bódultságában él, de máris egy egyre élvezetesebb és izgatóbb mozzanat következik: a lakásban, illetve az annak 1500 méteres körzetében lévő összes fellelhető szakácskönyv átolvasása, a megfelelő menűsor kiválasztása, az alapanyagok beszerzése, elő- végül elkészítése. Közben, mint minden, a világirodalomban is gyakran ecsetelt nagy-nagy orgazmus: ez is trágár szavak, kifejezések egyre hangosabb ismétlésével jelzi a csúcspont közeledtét, ami végül a vacsora utáni, a főnök udvarias "ez igen-igen finom volt" kijelentésére adandó kötelező, elfúló hangon elrebegett "áááá, csak hirtelenjében összedobtam valamit a maradékokból" szövegben robban. Az ilyen orgazmust átélőknél is vannak olyan szerencsések, akiknek egész komoly utójátékra is van esélyük, amennyiben férjuram, vagy a férfipartner hajlandó elmosogatni. Mosogatás után már csak a mintegy levezetésként beiktatott hagyományos hálaszex van hátra, amit valahogy túl kell élni. De hát valamit valamiért. Bizony ez is benne van a pakliban, az élet nem csupa kéjmámorból áll, vannak árnyoldalai is.

Nos, megfigyeléseim, tapasztalataim szerint ezek lennének a női orgazmus legjellemzőbb vállfajai. Természetesen sok minden kimaradt a felsorolásból (nem esett szó pl. a színház, koncert látogatás előtti sminkelés semmihez sem hasonlítható hosszúságú élvezetéről, az éppen jelen nem lévő kolléganőnek a háta megetti kibeszéléséről, a mások fogyókúrájának sikertelensége miatt érzett orgazmusról, stb), de nem törekedhettem teljességre, és ezek amúgysem mérhetők igazából a felsoroltakhoz, kéjes kis sikkantásoknál többet nem is képesek kicsikarni a nőkből.

Végső konklúzióként megállapíthatjuk, hogy a férfi és a női orgazmus között valóban vannak kisebb-nagyobb különbségek. Amiben megegyeznek, és ez mindkét fél orgazmusára elmondható: a másik fél részéről a "csak tudnám, mi ebben az élvezet?" rém csodálkozó képpel feltett igen gyakori kérdése, és a szintén a másik féltől elvárt, a mi orgazmusunk iránt megkövetelt abnormálisan nagy kompromisszumkészség, az esetek többségében szinte teljesen reménytelenül elvárt empátiakészség. Ami bennünk természetesen megvan. Csak egy kicsit visszafogottan mutatjuk ki. Elvégre nem adhatjuk ki magunkat teljesen, hiszen mi újat mutathatunk akkor majd a 25., 50., 75-ik házassági évfordulónkon? Vagy a 100-ikon, amikor talán már annak veszélye nélkül is megtehetjük, hogy esetleg visszaélhetnek vele?

Remélem, mindenki számára hasznos információkat sikerült a témában összegyűjtenem.
Így ismételten köszönöm a figyelmet!








Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=2453