Múzsa.net
Dátum: Augusztus 01, vasárnap, 23:24:26
Téma: Kultura


Új kultúrális partnerünk, A muzsa.net azaz az erdélyi magyar irodalmi portál!
Ismerkedjünk tehát meg vele.


Ha szeretsz verset olvasni, netalán írni, itt olvashatsz is, közölhetsz is, amennyiben pedig közöltél, a többiek véleményét is megtudod - akár szeretnéd, akár nem. Az oldalon több aloldal található idôgép, amely archívumként szolgál, szemszög, ahol ismert erdélyi költôkkel, írókkal olvashatunk majd interjúkat, valamint irodalmi irányzatokról, versformákról informálódhatunk, kész az így írtok ti oldal, ahol kezdô és kevésbé kezdô versírók, kortól, nemtôl függetlenül közölhetik mûveiket, és amelyen elolvashatják az oldallátogatók és a moderátorok véleményezését verseikrôl. A fórum oldal a szokásos dumapartit jelenti, bárki, aki a honlapon tartózkodik bekapcsolódhat az éppen zajló beszélgetésbe, van könyvajánló és külön keresés funkció is tartozik a honlaphoz, amely akár szavak alapján is képes kikeresni a hiányolt verset, költôt, alkotót az archívumból. Ha pedig minden a tervek szerint halad, hamarosan linkeket is találhatunk, amelyek segítségével más, irodalommal foglalkozó oldalakra, folyóiratok honlapjaira is kapcsolódni lehet. Mindez pedig igen felhasználóbarát. Három moderátor foglalkozik a feltöltött és töltôdô versanyaggal: Szabó Péter költô, Fekete István és Nagy Botond végzős dramaturgok. Máthé Erika, szintén végzôs teatrológus hallgató felel a szemszög-beli interjúkért, míg a webmester- moderátor szerepét Nagy Csongor tölti be.







Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=256