Madridot látni…1. rész.
Dátum: Október 26, péntek, 07:10:24
Téma: Ország Világ


A repülőtérről kivezető úton, hatalmas száguldó kocsisorok haladnak min. 150 km-es sebességgel.


A repülőgép ereszkedni kezdett, a felhők takarója mögül. A látvány fenséges, vörös apró téglából épített házak, olajfaligetek, több ezer útelágazás szeli át a főváros látképét a magasból.












A gép leszállt, hatalmas repülőtér, kis hazánk reptere talán négyszer is beleférne. Több szint mélység, és mindenütt rengeteg ember.Van aki megérkezett, és van olyan aki várja az átszálló repülőgép indulási idejét, s közben álmélkodik!



A repülőtérről kivezető úton, hatalmas száguldó kocsisorok haladnak min. 150 km-es sebességgel.Mindenfelé építkezések, új lakótelepek nőnek ki a földből, szinte pillanatokon belül. A növekvő urbanizáció a jellemző.
Madrid legszebb része a Gran via sétáló utca, itt fényképeztem a gyönyörű házakat.



Alcalá kapu





















Utunk először a Királyi várhoz vezetett, mely legszebb épülete Madridnak! Kolosszális termek a falakon selyemkárpitok, a gazdag tartományra jellemző díszítésekkel. Minden aranyszínű megjelenítve ezzel a pompát!





Ezután a szabadban folytatuk utunkat, megnéztük a főváros jelképét, az eperfára mászó macit…



Madrid egyik legnagyobb parkjában a Retiróban néztünk széjjel. Az első ami szembetűnt a Casita del Pescador ( a halász házikója)





Látnivaló: A Kubai Köztársasághoz szobor





















A Retiro park egyik gyöngyszeme a rózsák kertje, a következő részben innen folytatom…







Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=2681