Majdnem
Dátum: Augusztus 14, szombat, 22:54:25
Téma: Életünk napjaink


Megint találkoztunk. Hurrá!!! Bővül és bővül a Fullcsapat. Újabb arcok bújnak elő a nicknevek alól, és mutatják meg valódi énjüket.

Ez nagyon örömteli érzés minden alkalommal, amikor sikerül egy találkozón néhányunknak összejönni.
Ez az esemény ma egy Velencei tó környéki festői falucskában esett meg, ahol Ukume gondolt egy merészet és nagyot, hogy saját otthonában lásson vendégül bennünket, azaz név szerint Vevát, Audreyt, Kabbocát, Kerlacot, Enigmát és szerénységemet, Csingit.
Ukume olyan nagylelkű és vállalkozó szellemű volt, hogy szinte házhoz jött begyűjteni minket, mert tömegközlekedéssel elég körülményes lett volna megközelíteni a helyet.
Veváért - aki éppen pihent a Dunakanyarban - még Visegrádra is elautózott, hogy együtt lehessünk, valamint barátnőjét beszervezve, Budapest bázisról elfuvarozott minket. Egyszóval a szervezés tökéletes volt.
Az idő kicsit bizonytalan volt, mert a felhők jöttek-mentek, de a hangulaton cseppet sem rontott. Miután közös erővel bográcsba bűvöltük a gulyást, és péppé reszeltük a krumplit a zalai csemegéhez, amíg a kertben a tűz fölött főtt a bendőbe való, addig beszélgettünk, fotóztunk és verseket olvastunk - ahogy ez már hagyomány a találkozókon.
A csepergő eső nem engedte, hogy a kertben fogyasszuk az ebédet - ezért is lett majdnem "kertyparty" - így az étkezőben ültük körül az asztalt. A tele gyomor meghozta a vitakedvet is, és alaposan kiveséztük az Antológia témáját, a megjelenése körül kialakult néhány értelmezési különbséget.
Nagyon jó hangulatban - pergő érvek és ellenérvek - végül sikerült minden lényeges dolgot a helyére tenni.
Hamar repült az idő, és indulni kellett vissza.... a kényelemről kedves vendéglátónk gondoskodott ismét.

Hurrá, és megint hurrá... egyre többen és jobbak vagyunk így együtt, a Fullcsapat.






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=276