Szívvel-lélekkel
Dátum: Június 29, vasárnap, 22:00:53
Téma: All Fullextra


Rengeteg ilyen pillanatot szeretnék átélni veletek, ez nem hasonlítható össze semmivel!


Két, eseményekkel teli vidám nap után a helyi focicsapat legyőzésével szerettük volna feltenni azt a bizonyos pontot az „i”-re.
Ennek megfelelően nagyon korán keltünk, hiszen ki korán kel, nagy meccset nyer.
A levegőben erősen érezhető volt az "enyhe" fáradtság, ám ez sem szegte kedvünket, sőt!
A mérkőzést megelőző utolsó edzésen valósággal fanatizáltuk egymást, hihetetlen hangulat uralkodott a pályán!
Ekkora szívvel, és betonerős lélekkel öt éves versenyszintű próbálkozásom alatt sem volt alkalmam találkozni.
Hálás köszönet a félelmetes percekért!
Jó volt látni, amint az ifjú titánok, Lóci és Árpi ügyesen, teljes erőbedobással küzdött nem is akárhogyan.
Ugyanakkor egy sajnálatos eseményt is hozott magával a lelkes készülődés, hiszen Norbert barátunk a mérkőzést megelőző edzésen olyan bokasérülést szenvedett, amely nem tette lehetővé, hogy pályára lépjen.
Az érzékeny veszteség azonban plusz motivációt jelentett, ám sajnos a szív, a lélek, és az óriási „szakmai tudás” is kevésnek bizonyult az összeszokott helyi csapat ellen. Mondhatni megérdemelt, 4:0- ás vereséget szenvedtünk.
Eleinte láthatóan nem éreztük egymást a pályán, ám ez a percek múlásával egyre kevésbé látszódott, lassacskán formába lendültünk, és egyre többet veszélyeztettük az ellenfél kapuját, gyakran zavarba hozva védelmüket.

Egy apró, de nem elhanyagolható dolgot azért ne feledjünk el: a Nagykörü F.C. tekintélyes összegért leigazolta a korábban Fullos mezben futballozó ho barátunkat, aki nagyon jól ismerte a taktikánkat, és ezt feltehetően meg is osztotta újdonsült csapattársaival. A vereség fő oka itt lakozik véleményem szerint.
Amint a mondás is tartja, a győzelmet nem kell megmagyarázni, a vereséget valahogyan meg kell. Maradjunk annyiban, én is ezt teszem.



Ennek ellenére magas színvonalú, küzdelmes mérkőzésen vagyunk túl, mindenkinek hálásan köszönök minden egyes felejthetetlen percet, továbbá köszönet a lelkes pom-pom csapatnak!



A nagy mérkőzést, és a finom ebédet követően az összepakolás nehéz percei következtek.
Beigazolódott az, amit egy héttel korábban Norbert barátommal telefonon beszéltünk, miszerint: olyan hétvégénk lesz, melyet soha nem fogunk elfelejteni!
Abszolút így alakult, már önmagában a kalandos péntek éjszaka kitesz egy kisebb fajta Benny Hill előadást, de erről kérdezzétek Annát!
Összességében azt kell mondanom, csodálatos pillanatokat, felejthetetlen vidám perceket, pazar hétvégét éltem át veletek, és ezért hálás köszönet mindenkinek!
Boldog vagyok, hogy itt lehettem, hogy itt lehetek.

Azt hiszem idén februárban ráleltem arra az óriási családra, amelyre hosszú évek óta vágyom. Nagyon sok nehéz pillanaton segített át a Fullextra, túlzás nélkül állíthatom: RENGETEG FÁJDALOMRA GYÓGYÍR A SOK FANTASZTIKUS EMBER, AKIKET ITT ISMERHETTEM MEG!!!
Külön hálás köszönet Annának a szervezésért, nem mindenki lenne képes ilyen kiválóan kézben tartani a dolgokat. Nekem óriási erőt, kedvet, lendületet ad az, amikor látom mekkora szívvel, mekkora lélekkel irányítod ezt a hatalmas, legyőzhetetlen, erőteljes oldalt! Még ha sokszor nehéz is, te rezzenéstelen arccal győzöd le az akadályokat. Abszolút példamutató amit csinálsz, és ahogyan teszed! Nem tudom eléggé megköszönni Neked ezt a hétvégét…

Záróakkordként mindössze annyit mondanék: RENGETEG ILYEN PILLANATOT SZERETNÉK ÁTÉLNI VELETEK, EZ NEM HASONLÍTHATÓ ÖSSZE SEMMIVEL!!!
A FULLEXTRA SZÁMOMRA AZ IRODALOM HOLLYWOOD-JA.

ÓRIÁSI CSÓKÖZÖN MINDENKINEK! SZERETLEK TITEKET!





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=2799