Nyár Fotója 2008 „ Darázs munkába megy”
Dátum: Október 07, kedd, 21:45:32
Téma: All Fullextra


Nem kenyerem a dicsekvés, de szeretnék megosztani veletek egy nagy örömet ami ma ért engem.




Évek óta az írás mellett hobbymmá vagy inkább már bogarammá vált a fotózás.
Minden ami mozog, áll, szuszog lefotózom.
Egy jó barátom jóvoltából lefényképezhettem a világ legnagyobb vízesését és az ott készült képekkel pályáztam az „ Utazás 2008” országos fotópályázaton , ahol két képem zsűriztek be a kiállításra és a fotóalbumba.

A mostani sikerem a Hotel Arborétum Sárvár … a” Nyár Fotója 2008” pályázatán lett az első és ezzel az alábbi idézett díjat nyertem el.
Nem is a díj anyagi, hanem az erkölcsi értéke az ami boldoggá tett, mert sok munka és kitartás van ebben a képben is.
Ezek a kis élőlények nem kifejezetten hívatásos modell alkatok.

Idézet a levélből :

„Kedves Maszong József!
 
 
Örömmel tájékoztatom, hogy a Nyár fotója-2008 pályázatunkra felállított "zsűri" az elbíráláskor az Ön képe mellett döntött. Ennek megfelelően az Ön nyereménye egy 3 éjszakás üdülés hotelunkba, melyről a részvételi jegyet az alábbi címre fogjuk postán elküldeni (kérem ha nem megfelelő a lenti cím, akkor tájékoztasson bennünket róla). Egyúttal tájékoztatni szeretném, hogy a legközebbi hírlevelünkben (minden bizonnyal holnap, azaz szerdán) bemutatjuk a nyertes képet is.
 
A nyertes a beküldöttek közül a "Darázs munkába megy" című kép lett: „

Íme a győztes mű, amit szeretnék megmutatni nektek.




fotós webalbumom: http://picasaweb.google.com/maszongjozsef

Baráti üdv mindenkinek…Maszong József Samway







Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=2833