Tavak és hegyek Ausztria szívében második nap
Dátum: Július 31, péntek, 21:25:30
Téma: Ország Világ


Teli élménnyel és szépséggel a kis csapat korántsem akkora zsivajjal, mint reggel felült a buszra és elindultunk Sankt Georgenbe...


Második nap.

Sankt Gilgen --- Wolfgangsee --- Attersee---- Mondsee…(170 km)

A lájtosnak nem mondható első napot követte a másnapi program, ami már bővelkedett a látnivalóban nem mintha az elsőben nem lett volna szemet gyönyörködtető táj.
Reggeli után egy szép panorámaúton értük el a Wolfgangsee partján Sankt Gilgen városát.



Itt az 1541 méter magas Zwölferhorn csúcsát a felvonóval közelítettük meg. Csodálatos panoráma tárult elénk. Kattogtak a fényképezőgépek , nem véletlen. A megbeszélt időben időben a felvonónál találkozott a csapat, mert 46 fő tudott utazni egyszerre és jó volt ha együtt érünk le a továbbiak miatt. A sok kép közül egy a panorámát érzékelve, fentről Sankt Gilgen városa.





Visszatérve a hegycsúcsról a felvonó állomástól egy kisebb séta után Gilgen városában.





Ezután a program szerint Wolgangsee tavon hajó kirándulást tettünk.








A hajóról megcsodálhattuk a kis hegyi vasutat és annak a fák közt füstölgő kéményét amit messziről láthattunk csak „ Schafbergbahn”






Megérkezve Sankt Wolfgang városába ahol a buszunk várt bennünket. Miután a várost bejárva megtekintettük a szép és híres gótikus templomot.










Innen utaztunk tovább Mondsee városkába, ahol többek között a belváros és Szt. Mihály bazilika megtekintése szerepelt.










Séta a városban, utcarészlet.






Teli élménnyel és szépséggel a kis csapat korántsem akkora zsivajjal, mint reggel felült a buszra és elindultunk Sankt Georgenbe és az ablakból gyönyörködtünk a tájban amit magunk mögött hagytunk, de lelkünkbe a szépség elraktározódott emlékképekként.





Ez tárult elénk a buszból visszatekintve, ahol percenként változott az időjárás,amit a következő napon saját bőrömön tapasztalni fogok, de nem megyek a dolgok elébe.






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=2915