Hajnali Kúrír - 55.szám (nem zörög a haraszt)
Dátum: Szeptember 27, vasárnap, 16:57:42
Téma: HAPCI


...vannak olyan ügyes orvosok is, akik percenként hatvan másodperces sebességgel gyógyítanak és rontják az OEP-normát.


Hajnali Kúrír - 55. szám.

”Aki hajnalban ír...az később sem angol”
( Világ proletárarisztokratái közösüljetek) „C”



Zörög a haraszt rovatunk:

Már megint az egészségügyről kell a vezércikkben írnunk és utána futhatunk cakkban.
A mesterségesen generált időhiányról, mert ugye vannak olyan ügyes orvosok is akik percenként hatvan másodperces sebességgel gyógyítanak és rontják az OEP normát.
A többi becsületes orvos aki alaposan megtaperolja a pácienst és benéz mindenhova, (megemlíteném a korboncnok munkáját, ami a legalaposabb) nem félve attól, hogy netán a pesti gyors jön ki, ezeknek az orvosoknak a renoméját rontva ezzel.
Így óvatosságra kényszerítve a rendelőintézet az időpontokkal félve bánik. Egy nevét elhallgató beteg telefonja alapján a reumatológia segédeszköz-ellátó rendelésén tapasztaltakról is beszámolhatunk. A rendelő előtt senki sem ült, de az időpont elfogyott, így soron kivűl senkit sem hívtak be egész délelőtt, mert csak 8-12 között volt rendelés, de a normát betartották. Namármost: megoldás jelen esetben is van, ha hajlandó a beteg külön tarifát fizetni, úgy egyből beindul az időgép és beiktat egy plusz időpontot…Eddig gondolom érthető.
A fenti gondolatmenetet egy kedves, kékszemű betelefonálónk esete tette aktuálissá. Hogy honnan tudjuk, hogy kékszemű ? – az adatlapjáról, mert nálunk nyilván van tartva minden kedves előfizetőnk. Ő szegénykém nem tudta, hogy az ultrahangú filmipar válságban van és nincs rá elég pénz…Rendező volna, meg statiszta, de a jelenetek leforgatásához az országos szintű pénznyelő intézet nem tudja biztosítani az anyagi hátteret.
Másik előfizetőnk erre megjegyezte - aki Kormos Valiként mutatkozott be -, és azt csicseregte a telefonba, hogy már a bonctanra is előjegyzést vesznek föl…- hol tartunk emberek?
No, most itt kívánnánk megjegyezni, hogy ha a szállítóeszköz megrendelése nem kellő dőben történik, akkor jogtalan igényjogosultság forog fenn s emeltdíjas fuvart számolnak fel.
Tehát tisztelt felhasználó, ha boncolást…azaz teljeskörű kivizsgálást óhajt igénybe venni, akkor vagy időben igényeljen fuvart, vagy a tömegközlekedést vegye igénybe, de időben lukasszon, mert az ellenőr leszállíthatja és jön a bünti és az se menti fel, hogy haldoklik.
Mondaná az ellenőr: már más is megpróbálkozott kibújni a fizetés alól, mert a haldoklás jött rá az összegtől.
Az igények kapcsán indítottuk útjára az új szolgáltatásunkat, az élőzenés hamvasztást, vagy ahogy a hírdetésünk súgja…”Vonóval a tűzön át” - a kíséretet tűzrőlpattant menyecskék kórusa szolgáltatja, uganitt zokogás, jajveszékelés és hamuszórásos ruhatépés is megrendelhető, ez utóbbi csak 18 éven felülieknek.
Egyébként hamvasztásban jók vagyunk... A vezető jó ismerős és előfizetőnk, azt mondta, protekciója van minden Kúrír előfizetőnek. Tehát nem kell szolárium belépőt váltania, elég ha a Kúrír jelen számát felmutatja és máris mehet a fénybe. (gyufát ne hozz magaddal)
Lehet zenével, ha akarja a kedves előfizető, csak akkor meg kell előre beszélni a prímással is, hogy az OEP hőálló mellénykét adjon rá, „néhogy mán a tűz égesse mög a kis kacsóját néki a vonyón”... mondta id. Vasipari Lajos prímás.
A jelentkezési lapok letölthetők a honlapon, vagy a Hajnali Kúrír szerkesztőségében.
Na tessék még azt mondani, hogy nem mindent a kedves vendégért van...


Hírdetések:

Házasság :

Kisnyugdíjjal, de magas vérnyomással és koleszterin szinttel, 12,2-es cukorral rendelkező 91 éves, kicsapongástól mentes, megbízható férfi keresi hozzáillő kávészerető nő ismeretségét.
Lakás van, egy szoba + hal-lókészülék. Plusz saját sírhely.
”Megédesítem az életedet” jeligére a Hajnali Kúrír szerkesztőségébe.

Ingyen utazással rendelkező hölgy keresi korban hozzáillő férfi társaságát, távoli, egzotikus utakhoz. Kerekes székkel rendelkezők előnyben.
Utazási magazin van a világ minden tájáról, szemüveget hozz magaddal.
Kalandorok kíméljenek.
„Együtt a világtengereken” jeligére a Hajnali Kúrír szerkesztőségébe.


Hajnali Kúrír előfizetéssel rendelkező úr keresi olyan hölgy társaságát 80 éves korig, aki Esti Kúrír előfizetéssel rendelkezik. Megédesítem az estéd Te drága, van édesítő bogyóm.
„Már nem olyanok a hajnalok” jeligére a Hajnali Kúrír szerkesztőségébe.

Alakváltozásom miatt, egyszemélyes urnám elcserélném nagyobbra. Ha nem hiszed, töltsd le a képem az internetről. ( óriás megabáj-t hely szükséges.)
Jelige: „Mosolygó dögös duci” a szerkesztőségben név és fotó.

Kereseti lehetőség:

Filmforgatáshoz statiszták jelentkezését várjuk. A bevállalós jelenetekhez csak felnőttkorúak jelentkezését fogadjuk el. Min. kohatár 70 év. Saját kocsi előny.
A film címe: ”Kolja tolja Olját” társadalmi psziho-dráma.
A rendező sajátságos módon közelít rá az időskori párkapcsolatokra. A film bemutatja a fiataloknak, hogy nem lehet fejetlenül hajtani az élvezeteket és milyen gyengéden lehet társunkat megtolni. (aki másra gondol, az jól gondolja)


Kultúra és színházi élet:

Kulturális rovatunk a mai napon egy nem mindennapi eseményre hívja fel a figyelmet. A művészetet kedvelő közönséget egy dél-alföldi községbe röpíti el, ahol egyik kedves előfizetőnk darabját a „Borcsa miért olyan a májad” vagy Korcs-Mája-Bája…c. darabot adják elő nagy sikerrel. A premier után a következő előadás ez év okt.3.-án lesz ugyanitt, de várható, hogy több színjátszó csoport is műsorára tűzi. Szűkszavú cikkünk nem akar versenyre kelni az előadáson jelenlevő jó tollú újságírónő tudósításával, ahol minden részletet elolvashat a kedves előfizető.
További sok sikert kívánunk az írónak és innen üzenjük a kedves feleségének, hogy inspirálja őt még számtalan hasonló mű megírására.
Gratulálunk Ottó! (nem a Tót Ottó) Somogyi Ottó.

Lapzárta - jelentik a nyomdából.



Lapigazgató főszerkesztő :
Hajnal Mátyás kezét tördelőszerkesztő és laptulajdonos .

Előfizetéssel kapcsolatos ügyintézés
Zoria Könyvelői és Pénzügyi szaktanácsadó Iroda
posta cím: 630822. Sunshineyork Pf.45.

Terjesztéssel kapcsolatos reklamáció
Emese Problémakezelő Iroda
posta cím: 621127. Sunshineyork Pf.46

Kiadó és szerkesztőség
HajnalPress posta cím: 470909. Sunshineyork Pf.61.
2009.09.26.







Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=2936