Köszönetem Trendonak...
Dátum: Október 04, vasárnap, 20:14:05
Téma: Ország Világ


Jó volt megerősödni abban a hitemben, hogy az egymásért tevés, hogy az empátia a másik ember problémája iránt, nem ritkaság a Fullos tagjaink között, hanem szokás.


Pár nappal ezelőtt szívemnek nagyon kedves történésről kaptam értesítést.
Talán nem helyes az a kifejezés, hogy meglepődtem, mert nem az történt, hanem bensőmet átjárta egy jóleső melegség, a sejtjeimben az öröm érzése áradt.
Jó volt megerősödni abban a hitemben, hogy az egymásért tevés, hogy az empátia a másik ember problémája iránt, nem ritkaság a Fullos tagjaink között, hanem szokás.

Nem hangosan, nem is látványosan, nem nagy csinnadrattával, de segítünk a barátoknak és segítjük egymást is lehetőségeinkhez képest.

Az igazi csoda viszont az, amikor valaki, számára idegen, de rászoruló embereken segít tetteivel.
Nem tudom megállni, hogy csendben maradjak, és ne adjak hírt én, mert Ő szerényen hallgat.

Trendonk, Kajuk Gyula az, akiről most szót szeretnék ejteni, hogy megköszönjem érzékenységét, tenni akarását, azok helyett, akiknek nincs erre módjuk, mert nem ismerhetik Gyulát.

Gyula rendszeresen támogatja írásaival a Fedél Nélkül című, hajléktalanok támogatására létrejött lapot.

Ezt a lapot ha megvesszük valakitől, azzal, a ma már sajnos nem kevés, a társadalom peremére szorult embereket segítjük.

Igen, szinte hallom, hogy… Tudom…

És igen, lehet, hogy csak épp egy reggeli erejéig segít a pár forint, lehet az is, hogy éppen cigarettára adjuk a pénzt, vagy pálinkára, de aki abban a helyzetben van, hogy fedél sincs a feje felett, annak átértékelődnek a fontosságok.

Senkinek ne kelljen megismerni ezt.

Kedves Trendo, minden tiszteletem a Tiéd, és öröm számomra, hogy ismerhetlek.

Remélem, sokan gondoljuk úgy, hogy megvegyük a lapot, melynek tartalma is igazán figyelemre méltó.

396. lapszám tartalmából



Az utcák népe:

Győri Péter: Fedél nélküli emberek (részlet) - A szégyen

Hiánycikk kereskedelem:

Erdős B. Gyula: 1. rész - A szakma újszülöttje: A pénz félelme

Széppróza:

Kajuk Gyula: A kocsma
Újlakiné Rózsi: Találkozások
Pass Ferenc: Tücsökzene
Lalalilla: Visszatérő dallam
Baky László: Törött történetek 4. - Egy rendes asszony

Vers:

Andrássy György: Nézőpont
Baán Csaba: A forma álma
B. Szalay Károly: A felkelő nap
Kovács Zsolt: Szép mesének
Lázár István: Ötven felé
Pallér László: Emlékvers
Pethő Gábor: Amíg ki nem dob az örvény
Sárközi László: Egy költőnőnek-ciklus XI.


Grafika:

CSIKI: cím nélkül
Csillag: cím nélkül
Lakatos Kálmán: cím nélkül
Rusz Zoltán: cím nélkül
Török Sándor: cím nélkül
Tóth Tibor: cím nélkül









Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=2940