Hajnali Kúrír...57.szám...Két nap Zentán a Fullextrával
Dátum: November 12, csütörtök, 19:22:58
Téma: All Fullextra


Horogra akadt a Horgosi csárda szobafestő vállalkozója aki azt híresztelte, hogy a „ Horgosi csárda ki van festeve” közben egy frászt volt kifestve, meglépett a fizettséggel.


Hajnali Kúrír…57. szám.

” Aki hajnalban ír...az később sem angol”
( Világ proletárarisztokratái közösüljetek) „C”



Lassan teljesen külföldi újsággá válik a Hajnali Kúrír. A közeljövőben a déli szomszédainkhoz látogat el, ahol a helyi társlapunkkal közösen veszünk részt Fullextra irodalmi portál vendégszereplésén. Jutró Hajnalovka helyi főszerkesztője Matykits Reggelenics, elmondta lapunknak, hogy az ő lapjuk is reggel jelenik meg ,ha sikerül. Nagyon örült annak, hogy végre megrázhattuk egymás kezét az anyóst meg árammal.
A hír ott is fontos része az életnek, mint nálunk és legjobban a bulvár adható el, de nem szeretik a grandbúlvárt, hanem málenkovó búlvárt.

Horgosi hír…

Horogra akadt a Horgosi csárda szobafestő vállalkozója aki azt híresztelte, hogy a „ Horgosi csárda ki van festeve” közben egy frászt volt kifestve, meglépett a fizettséggel. Lapzártáig még nem jutottak nyomára, pedig bevetették a legújabb módszert is az un. „bottal ütik a nyomát” amelyet a Sziáé, Fbfiáé, és Tónikájé is alkalmaz. Tónika botos módszere már bevált Buksza Rozál feltalálásában, aki arról híres, hogy áldozatait a bukszája nyitogatásával zavarja meg és teszi magáévá bűncselekményi fennforgásilag. Rozált még körözik hamis bukszindekszének közre adásával, amelyet hogy leplezzen nem igazán ifjú mufflon piacradobásával fedezne.
Felhívás !
Ha valaki, mufflon vagy annak látszó prémes árút vesz…előtte győződjön meg valódiságáról, amely a bőrt takaró prém húzogatásával érhető el.

Másik hír…a helységet a nyomozásra való tekintettel nem közöljük.

Zviremics Ekics , akit a helyiek csak „ lapátosnak” hívnak, nem azért került a törvénnyel összegabalyodásba, mert szenet lapátolt,nem kérem, hanem, mert megkísérelt agyon ütni egy szunyogot. Mint arról a Jutró Hajnalovka pénteki száma beszámolt lapátos kissé ittasan tért meg családi fészkükbe, amelyet családján kívűl a kedves anyósával osztott meg, aki ideglenesen tíz éve ott tartozkodott. A fent nevezett női személy kissé ragyás orcáján épp a koradélutáni sziesztáját töltötte a bűncselekmény elkövetésére uszító áldozat, a „szúnyog”. Lapátos, amint meglátta ezt a semmirekellőt , hogy ott lebzsel mikor ő fáradtan alig bír betámolyogni a lakásba a kocsma után, az épp nála levő lapátot két marokra fogva ( ami nem jellemző egyébként ) épp arra készült, hogy lecsapja a szunyogot. A fent említett szunyog megérezvén a veszélyt tova reppent, mivel nemrég a szüleit ütötték le , ezért is nevezik őt „ árvaszúnyognak”. A mama (továbbiakban a drága anyós)szenvedett nyolcnapon túlgyógyulót és ijedtében kiköpte a protkót amivel morzsi a kutya szaladt el és elásta a kert végében csontnak vélve azt.
Lapát védekezését, mely szerint ittas volt nem vették figyelembe. A bírói indoklásban szerepelt, hogy bármilyen ittas is, fel kell ismerni egy szunyogot és egy anyóst és meg is kell különböztetni tudni őket, mert míg az egyik az anyósa, addig a másik egy …” árvaszúnyog” és az védett faj.

Kulturális híreink…

A csodálatos késő őszi baráti találkozókat magunk mögött tudva, 2009.november 7-8.-án szombaton és vasárnap a Fullextra irodalmi kör ( nem gabona kör) őszi találkozójára kerül sor Zentán a helyi irodalom jeles képviselőinek meghívására. A belépőjegyeket már a határon elkapkodták így csak aki produkcióval jött azt engedték be a rendezők. ( Gyanúsabbaknak újjlenyomatot kellett adni). A vendéglátás kellemes baráti légkörben zajlott le. A mosoly és kézfogás mellett , üdítők, ropogtatni valók és nem utolsósórban helyi jellegű torokkéményseprő és légzéstisztító házi pálinka emelte a hangulatot. A nagyszerű versek s prózák társaságában megfértek a tanulmányok és esszék. Mondta is az egyik kedves vendég, esszék vagy nem esszék más nincs. A hangulatos városban az eső ellenére nagy sétát tettünk, a Tisza part még ebben az időben is megmutatta szépségét. A szállodai elhelyezésünk és kiszolgálásunk kellemes és kényelmes volt. A pincér majdhogynem tánclépésben szolgált fel, többek úgy érzékelték, hogy kissé melege volt, de ez az egyszál ingének tudható be s gondolom a fűtésnek. Délelőtt megemlékeztünk a Zentai csatáról és kis lelekes társaságunk virágot helyezett el az emlékhelyen. Hálá Istennek hogy esett s így az összes török otthon maradt, mert az esernyőn és csiklandozónkón kivűl nálunk semmi sem volt.
Itt jegyzem meg szerényen, hogy a Hajnali Kúrír egész szerkesztősége képviseltette magát, Én a Matyi és a Hajnal.
Majd elfelejtettem, hogy kedves barátunk meghíváasára otthonába látogattunk egy kellemes kávéra s megismerkedtünk társával Viczei Somával aki csodálatos szabású barna velúr öltönyében fogadott bennünket. A vendéglátónk és a társaság legnagyobb örömére a főszerkesztő megfújta a régi katonai kürtöt.
Élményekkel és barátságokkal gazdagabban tértünk haza a helyi muzeum megtekintése után.


Az orvos válaszol…


Olvasói levelek !

Dr. Brunya Gergely urologus válaszol a kedves olvasó levelére, de okulhat belőle más is.

Tisztelt olvasó! Az Ön által felvázolt probléma már az ősöknél keresendő, ugyanis a Tóni nevű szomszédjának az " un. bikusznemtudsz" baja a tatájánál id. Prosz Tatánál keresendő. Kollegámat Inszem Imit tudnám neki ajánlani, de ha ez sem segít akkor ajánlom Vajákos Verát, aki leveszi róla az átkot,a zakót , a nadrágot, s megszabadítja minden ingó és már nem ingó vagyonától. Nix problem utána...mint a nagy indián mondta..." nem levágni...leszárad magátol, csak kenegetni". Keressenek panaszaikkal bármikor állok rendelkezésükre, nekem nem fáj.


Lapzárta…jelentik a nyomdából.

Lapigazgató főszerkesztő :
Hajnal Mátyás kezét tördelőszerkesztő és laptulajdonos .

Előfizetéssel kapcsolatos ügyintézés
Zoria Könyvelői és Pénzügyi szaktanácsadó Iroda
posta cím: 630822. Sunshineyork Pf.45.

Terjesztéssel kapcsolatos reklamáció
Emese Problémakezelő Iroda
posta cím: 621127. Sunshineyork Pf.46

Kiadó és szerkesztőség
HajnalPress posta cím: 470909. Sunshineyork Pf.61.
2009.11.12.








Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=2950