Karácsonyi ajándékok
Dátum: December 14, hétfő, 17:51:39
Téma: HAPCI


Karácsonyi ajándék a Fullextra Karácsonyi találkozóján résztvevőknek, és azoknak, akik el akartak jönni a talira.


Karácsonyi ajándék a Fullextra Karácsonyi találkozóján résztvevőknek, és azoknak, akik el akartak jönni a talira.
Boldog Ünnepeket kívánok!


102 - Számmisztikus barátom kap egy golyós számológépet az 1960-as évekből, egy varázspálcával. Ha nem megy vele a négyzetre emelés, akkor körülrajzolja a varázspálcával, és azt mondja, hogy abrakadabra. Közben morfondírozik: Most számolok, vagy jojózok? Lassan begolyózok.

alamina - doktori disszertációját kapja, melynek címe: A laminalt parketták hatása a rímfejlődés korai szakaszában a versírásra, különös tekintettel a páros rímek egymásra gyakorolt szívritmust növelő nagyzenekari hangzására.

Anna1955 - 8318 különböző színű pólótrikó külön dedikálva mindegyik tagtól, és a fölirat rajtuk: " You are the fullextra".

Angyaliandi - Szilvásgombóc, szílvalekvár, szilvapálinka, valamint egy birtoklevél, amelyben az áll, hogy Andi egy hétszílvafás nemes.

Anne20 - fulextra testápoló csomag, hogy örökre 20 éves maradjon.

aranytk - fényes kristályszív.

aleb - első kötetének 11. változatlanul utánnyomott kiadása.

baggio011 - Aranycipő az Internacionale színeiben.

Blue - egy Kék tigris, a hozzávaló kék korbáccsal.

Bluesky - egzotikus gyümölcstál, mango-öntettel.

Captnemo - tengeralattjáró, hangfogóval.

Csöndese - elektromos megafon, bőr talpú cipővel, spiccvassal.

csaszti - új kötete, a Csasztiskák a KISZ-táborból címmel. 18 éven felülieknek. Egyik gyöngyszeme:
Gyere pajtás, ne mondj ellen, szívd szaporán mindkét……… szívószálas iskola tejemet.

eprecske - a Hajnali Kúrír dedikált gasztronómiai kiadványa, különös tekintettel az Ököruszály leves főszerkesztő módra történő elkészítésére.

félix - egy másik félix a hölgyek sorából, hogy végre már egész x-nek tudja magát.

Fetykó Judit - számos alkotótábor, irodalmi társaság, művészeti kör tagja - tagság rendező hitelcsomag a bankok mintájára. Belép tagként a fullextrába, innentől elég csak ránk figyelnie, a többieket lerendezzük mi.

fényesi - egy aranyalma, amit, akit állandóan karbantarthat, fényesíthet.

ho - egy indián békepipa a félreértések elfüstölése céljából.

Katesz - cipőtisztító készlet Baggio aranycipőjének karbantartásához.

királylány - királyfi.

LEKA - legújabb mulatós cd-je. Slágerlista vezető dala: Leka-pom az aranycsipkés pártámat, csókolom a csókos szájú mátkámat.

Lacoba - üdvözlőlevél az Amerikai Kongresszusi Levéltártól a Zagyvaforrás színvonalas szerkesztéséért, valamint a Salgótarjan környékén őshonos nyelvjárásnak a szuahéli nyelv fejlődésére gyakorolt hatása c. előremutató monográfiájáért.

léna - egy álomtündér, hogy minden álma valóra váljon.

mango - tetszőleges összegben levásárolható utalvány az OFOTÉRT, és a Vision Expresz boltjaiba, a teljes napszemüveg kollekcióra.

maninblack - gyakorlati kézikönyv a hogyan szelídítsünk Kék Tigrist? című életveszélyes artistamutatványhoz.

Miújság? együttes - Egy éves előfizetés a Dörmögő Dömötör c. irodalmi, kulturális, közéleti, tudományos, sport, és felnőtteknek szóló felvilágosító hetilap példányaira.
Az együttes szlogenje:
- Mi újság?
- Nem tudom. Tegnap nálam jártak a rokonok.
- Nálam sincs semmi újság. De csupa fül vagyok.

Mz/X - egy saját készítésű tömörítő program írásai felolvasásához.

naiva - első meditációs cd-je, melynek címe: Bebizonyítom magamnak, hogy én olyan magabiztos vagyok! Vagy mégsem?

norbert - királylány.

Pécsi Éva - AKIOSZ elnöke. Adminisztrátori teendők ellátása a fullextrán a nap 24 órájában, különös tekintettel az általam elkövetett nyelvtani hibákra, elütésekre.

prince - princesse.

samway - eperrel töltött csirkecomb baconbe tekerve, eperszósszal. Ital: eperturmix.

sete - legújabb könyve, melynek címe: Én nem kaptam fizetésemelést az idén. Se te?

szilvási - angyalszárny karbantartó-készlet.

tamiska - miska kancsó, ta, ta, tavalyi vegyespálinkával.

tiszavirág - Katonai kézikönyv: Túlélési gyakorlat a Tisza fölött, virágzás idején. Alcím: Csak az első nap a nehéz. A többi jön magától. Naiva határozott kérdése a könyv elolvasása után. Ez így van? Vagy mégsem?

veva - Adózási kézikönyv az eva, és a veva szerinti adózás választásához. Ajándék dvd-vel. Fő témája W. Shakespeare adóalany kérdése nyomán: „Adózni, vagy nem adózni? Az itt a kérdés!”

winner - Egy hófehér tóga, zöld babérlevél koszorúval. A tógán a fölirat: „A győztes én vagyok!”








Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=2958