www.kalaka.com
Dátum: Augusztus 25, szerda, 17:54:57
Téma: Kultura


Megjelent a Kaláka augusztusi száma.


Napok óta olvasgatom a Kaláka új számát. Újdonság Szabó Magda miniatűrfestő galériája. Képei több oldalon is megjelennek dekorációként. Ferenczy Hannát, mint sokoldalú művészt kell bemutatnom: költő és festő, aki most életrajzi regényének folytatását publikálja. Az első kötet már nyomtatásban is megjelent.
Lelkes Miklós, akit versei, meséi elbűvölő stílusáról már ismerünk, folytatja a Tájak, emberek című sorozatát. Karaffa Gyula a Kritika rovatban hívja fel figyelmünket két költő alkotására véleményformáló cikkével.
A versrovatról nem mondok véleményt, mert én állítottam össze. Nyilván tudják, hogy nekem tetszik, sőt egyre jobban tetszik, ahogy a közzétett anyagot újra és újra elolvasom.
Egyetlen verset emelnék ki, mert annyira mindenkihez, mindenkiről szól Kaskötő István: "...majd egyszer " című költeménye. A fiataloknak, kezdőknek biztatás, hogy ne várjanak álmaik megvalósításával, mert az idő repül és a tervek megvalósításához időben hozzá kell fogni, akik pedig a csúcsokra vágytak, de halogatták az indulást, azok számára egy kis vigasztalás, hogy a hegyek látványa a völgyből is gyönyörű. Szeretettel ajánlom olvasását.






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=296