Halnali Kúrír ..59.szám...Helyreigazítás...
Dátum: December 30, szerda, 19:31:18
Téma: All Fullextra


Egy sajnálatos rágalomhadjárat miatt kellett tudósítónknak és a főszerkesztőnek, a megérdemelt szabadságát megszakítania.


Hajnali Kúrír…59. szám.

” Aki hajnalban ír...az később sem angol”
( Világ proletárarisztokratái közösüljetek) „C”



Egy sajnálatos rágalomhadjárat miatt kellett tudósítónknak és főszerkesztőnek a megérdemelt szabadságát megszakítania.
Egy magát égetnivalóan jó riporternek tartó egyén a gyanútlan és ártatlan főszerkesztőnk bizalmába férkőzve, odáig merészkedett, hogy őt zsarnoknak, kapzsinak állítsa be szeretett olvasói előtt.
Ennek meg is lett az eredménye, mert az adóhatóság faliújságján az első számú közellenségként lépett elő, oda lett rajzszegezve neki a kérdés ; Meddig tűrjük a kis királyokat ? …- itt úgy gondoljuk a magasságára céloztak.
Egy magát és engem meg nem nevező személy válaszolt is rá…” Na meddig?” Wazze !

A rágalomhadjáratban szereplő valótlan képek egy hasonló tevékenységű egyén birtokán készűltek.
A mi Hajnal Mátyásunknak nemhogy kertje, de még egy ágyása sincs…egy rozoga franciapriccse van, ha azt ágyásnak lehet nevezni.
A méltatlankodók a szerkesztőség előtt ágyás-főbe dobálták záptojással, mikor bejött a cikkre válaszolni…cikk-cakkban,mert záporoztak rá a dobások és a trágár megjegyzések, amit nem áll módunkban leközölni…a legszolídabb a „ monnyonle” , de miről azt nem közölte e tömeg, csak szegény anyjával voltak elfoglalva, meg a sámlijával, de hogy az apukája miért pont sámlit csináljon ezt nem tisztáztuk, mert az idő annyira előre haladt, hogy a nyomába nem fért a kétség.
Továbbá szegény Hajnal Mátyásnak, nemhogy harcikutyája, de még egerésző macskája sincs.Az utolsó öt éve ment el lelkismeretfurdalásos bánatában az egerek után, mert már egér se volt annyira szegény a szerkesztőség. A templom egerei rajtunk röhögtek..azt cincogták a misén, „ tán a szerkesztő Etióp egereket tart”, mert olyanok mint az anoraxiás manökkenek.
A szegénység abból is látható, hogy a könyvelőnknek sem tudtuk a „Füst nélkül kellemesebb” táblát megvenni az irodája ajtajára, pedig nagyon kellett volna.
Luculluszi vacsorára meg akkor számíthat, ha az ördög eljön érte, mint azt ígérte neki a legutóbbi álmában, mert annyira korgott a gyomra, hogy Luci Ferkó a szuterénból feljött és ráverte az ajtót.
Saját lovas szobrot állítatott magának! -ezt állítja róla cíkk írója.
És az is hírlik, hogy a személyzetnek kell nyeríteni, ha látogatók jönnek, de ez csak feltételezés. Azért terjedt ez a hír el, mert Julis a barátjával a szomszéd istálló padlásán a szénán épp, az előírt nyerítést gyakorolta és Tüzes Slagú Oszkár ezt hallhatta meg.
Ha már itt tartunk,- a mi Miskolci Gyújtósosztogatónk , honnan vette az új mocit a barátnőjének akit az egyik lap elég hiányos öltözetben hozott le…
Szegény főszerkesztőnknem utoljára az 50-években volt egy farollerja.
Ítélje meg az olvasó… - Kit is gyanúsítanak?
( szerkesztői zokogás..egyebek…)


Idézet a cikkből:
Tegnap este letartóztatták Radisav Rodićot (a képen), a Glas javnosti és a Kurir belgrádi lapok, valamint a Hajnali Kúrír tulajdonosát, s 48 órás vizsgálati fogságot rendeltek el ellene, nyilatkozta Svetozar Vujačić ügyvéd a B92-nek. Azt is közölte, hogy a kihallgatás során Rodić rosszul lett, ezért a börtönkórházba szállították.
Lebuktatásában nekem is szerepem volt, két hétig kertészként dolgoztam a birtokán, ahol számos titkos fotót készítettem. Akkor, Kapa Benedek néven voltam alkalmi kékkönyvecskés kertész.
A birtok egy részletét bemutató fotón, Radisav a luxusmotorján épp a lugasba indul, ahol a háreme körében védett állatokból  lucullusi lakomákat szolgáltat fel bűntársaival! Miközben
híres előadókkal szórakoztattja magát, máshol meg nyomorog a nép! (Hja, de van az a pénz, amiért eladják magukat a sztárok...)Néha ő is beáll a szereplők közé, pedig fahangja van és csapnivaló színész, de az ügyeletes tapsgép itt is üzemel.
És aki ellenkezni merészelt vele, egyszerűen rászabadította borzalmas kutyáit!
Talán elég is ennyi Samway barátunkról, vagy szólítsuk inkább Radislavnak?! Megtévesztette a teljes közösségünket kettős életével!
Ha valaki bosszút akarna állni, annak még itt egy képahol elkaphatja, ez amit szerényen, csak "fehér házikóm"-nak becéz. „
Az előzőekben olvasható cikk írója a hatósággal vádalkut kötött, mert eredetileg ő a „Miskolci Gyújtósosztogatóként” híresült el.
Volt már több álneve, csak egy pár ízelítőül ; az iskolában ahonnan eltanácsolták Gyufa Gyuri volt, a tűz iránt itt kötelezte el magát, ahogy cseperedett a társai csak így suttogtak ha áthaladt a téren…itt megy Ronson Robi. Felnőttként már nem egy esteben Tüzes Slagú Oszkárként említí a sajtó aki nem egy menyecske alá pirózott és hagyta cserjésben s bokorban áldozatát.
Az összes bűnüldöző szerv nyílvántartásában szerepel, mint a például az FBI. SZIA. CSAO És a DÓREMIFÁJ listáján tíz legkörözöttebb eggyike.

Tisztelt olvasóink a jövőévben is tájékoztatjuk Önöket…ne hagyják becsapni magukat,
Mert ahogy a bölcs mondja…” hiába lángolsz, ha a slag az én kezemben van” BUÉK

Lapzárta…jelentik a nyomdából.

Lapigazgató főszerkesztő :
Hajnal Mátyás kezét tördelőszerkesztő és laptulajdonos .

Előfizetéssel kapcsolatos ügyintézés
Zoria Könyvelői és Pénzügyi szaktanácsadó Iroda
posta cím: 630822. Sunshineyork Pf.45.

Terjesztéssel kapcsolatos reklamáció
Emese Problémakezelő Iroda
posta cím: 621127. Sunshineyork Pf.46

Kiadó és szerkesztőség
HajnalPress posta cím: 470909. Sunshineyork Pf.61.
2009.12.30.






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=2964