Hajnali Kúrír…62. szám. Mérlegelt börtön...
Dátum: Március 31, szerda, 09:27:41
Téma: HAPCI


A mai számunk teljesen a beköszönteni óhajtó tavaszról szól. Ezért a szerkesztőség ablakait nappalra kitárjuk, ...


Hajnali Kúrír…62. szám.

” Aki hajnalban ír...az később sem angol”
( Világ proletárarisztokratái közösüljetek) „C”




A mai számunk teljesen a beköszönteni óhajtó tavaszról szól. Ezért a szerkesztőség ablakait nappalra kitárjuk, hogy nyugodtan köszöngessen be. Éjszakára azért még zárva tartjuk, más okból kifolyólag.

Első hír is mindjárt a tavaszhoz kapcsolódik. Ugye ilyenkor nyílik a sok szép virág és járja az erdőt-mezőt a szerelem nyílasa, ezt egyes értekezésekben a szerelem nyílásaként említik.
Ilyenkor tervezik a fiatalok az egybekelésüket, amely nagy nap az életükben és még nagyobb az őket anyagilag lekaszáló vállalkozóknak.
Itt szeretnénk segítséget nyújtani az eme dolgokban járatlan kedves olvasóinknak és azok hozzá-, és alátartózóinak.
Lapunk (már nem egészen) leányvállalata (egyéb okból kifolyólag) mindenfajta családi esemény megszervezésével és lebonyolításával foglalkozik, „ születéstől-halálig”.
Az élet minden fázisa pénzbe kerül, tehát nem mindegy, hogy a gyerek vagy a nászéjszaka volt előbb. A mi jelszavunk:
„Elkísérjük a fogantatástól a ravatalig”.
Jelen esetben a lagziról lévén szó.
A ruha…fontos kelléke a fényképezkedésnek és a barátnők pukkasztásának, a nap további részében elhanyagolható - pontosítva erősen nélkülözhető dolog…Felesleges. Tehát erre a rövid időre adunk mi,vagyis a „Gyűszű&Férc” ruhaszalon kölcsönbe kíváló minőségű ruhát - az alkalomnak megfelelően. Az 1700-as években alapított cég bármely kor korhű ruháját kérésre szállítja. A régieket eredeti mollyal és azok leszármazottjaival - s ha a kedves vevő kéri, akkor - az újakhoz is leszerződtetünk a rönészeansz időkből való rizsporos molycsaládot.
Az ételt ugyancsak a nagymultú étteremlánc, a „ Büffen&Rotty” szállítja helybe..Kívánságra mobil Toi-Toi ülőkével együtt.
A nagy rendezvényhez termet és vendégszobákat előnyös áron biztosít a „Köhögd ki a Lóvét” szálloda és panzió, utcára és udvarra néző ablakkal, mindkettőért fizetni kell.
Mindezek után kérem, hogy a szerkesztőségben adják le rendeléseiket, előfizetőinknek kedvezmény jár. A nászéjszakára is tudunk megbízható vállalkozókat kiközvetíteni.
A nászútra az újság a férfikerékpárját ingyen kölcsönadja.

Most foglalkozzunk egy kicsit a saját házunk tájával.

Dadogós Lala szóvivőt bíztam meg a kommentálással.


Btk. 289.§. A számvitel rendjének megsértése 2 év börtönbüntetés
Btk.299.§. Gazdasági adatszolgáltatási kötelezettség elmulasztása 3 év börtönbüntetés.
Btk. 310.§.  Adócsalás 8 év börtönbüntetés
Btk. 310/A.§. Munkáltatással összefüggésben elkövetett adócsalás 8 év börtönbüntetés.
Btk.310/B.§. Társadalombiztosítási, egészségbiztosítási, vagy nyugdíjjárulék fizetési kötelezettség megsértése 8 év börtönbüntetés.
„ idézet a Dr. Csippentő Egon magánvádjaiból.


Könyvelőnőnk Zoria de Valli (egyébként nem mindent vall be) hosszú vajúdás után elénk tárta az újság múlt évi mérlegét, a szülést szót szándékosan nem használtam, mert még a tettestársa, Dr. Csippentő Egon apasági pert is varr a nyakamba. Így is meggyanúsított mindennel, hogy össze-vissza szűröm a levet, meg eltagadjuk a bevételt. Mindenfajta mondvacsinált üggyel 29 évet akar rám varratni. Mit gondol uram - ki bírná ezt vazelinnal...?
Tisztelt Dr. Csippentő úr! Nem átjáróház az én hátsóm.
Továbbá ha ez az összes bűn, amit Ön felsorolt a vatikáni valutakifizetések és a homlokpuszikból könyvelt bevétel, megsértett ennyi dolgot akkor koedukált börtönt kell nyitni, mert egyedül nem viszem el a balhét.

Méghogy a Sanyi bácsi aranyerét is elmateriáltam és a Bokor nyomdába kell neki nagydolgozni. A saját játékszenvedélye vitte el az ökölnyi aranyát a zaciba.
Amit én beveszek azt ki is adom hál Istennek, a kajára gondoltam mielőtt másra gondolna a nyájas olvasó.
Sorozatos támadások érik a lapot, mert nem hajlandó politikai hirdetéseket leközölni és a kampányban olyan jelzőkkel illetik a kedves, drága főszerit, hogy az már az utcára sem mer lassan menni és ez minden adóbevallási időszakban így van.
Valami összeesküvő csoportot vélek felfedezni a háttérben, hogy a futópusztai vezérbika fedezze fel őket.
Nem átallják azt mondani, hogy a Párizsi Lé Köp és a Kúrír kartellbe szövetkezett és az üköm leszármazottjai pénzéhesek velem együtt.
No erre mondom én franciásan „Lé mozé fuzé füleden pár tetű, de lé fosom”.
Egyébként a Lé Köp hetilap a negyvenes években teljesen átalakult, Petit Matin Je t'aime nevű színes magazinná (Kis Hajnali Szerelem), mely sokszínűsége mellett hasznos tanácsokkal látja el az olvasót, mit tegyen hajnalban, ha szépen süt be az ablakon a nap.
Ajánljuk, hogy takarózzon ki, jobban éri a nap és jön rá a d-vitamin, valamint a szomszédból is jobban látják látcsővel.



Lapzárta…jelentik a nyomdából. Mielőtt mindenki bezárnak.

Lapigazgató főszerkesztő :
Hajnal Mátyás kezét tördelőszerkesztő és laptulajdonos .

Előfizetéssel kapcsolatos ügyintézés
Zoria Könyvelői és Pénzügyi szaktanácsadó Iroda
posta cím: 630822. Sunshineyork Pf.45.

Terjesztéssel kapcsolatos reklamáció
Emese Problémakezelő Iroda
posta cím: 621127. Sunshineyork Pf.46

Kiadó és szerkesztőség
HajnalPress posta cím: 470909. Sunshineyork Pf.61.
2010.03.26.





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=2982