102 és az Abracadabra
Dátum: április 26, hétfő, 14:31:13
Téma: Film Színház Zene


1988-ban alakult, és pár év kihagyás után, örömünkre szolgál, hogy ismét hallhatjuk, láthatjuk Őket. Cikkem apropója a szombati, Téglagyári Megálló-ban tartott előadásuk.Többen ott voltunk a Fullosok közül...




Sajnos az idő mindenképp halad, és ezt érezzük csontjainkban is. Persze tudvalevő, hogy ezzel a természet csak arra figyelmeztet, hogy (még) élünk.
Más kérdés az ember lelke. Valahogy az nem öregszik.
Koncertek, bulik, ifjúság…
Számomra ezek, már nem a mindennapok része, de csodálatos rájuk gondolni.
Kedves barátunk Keszthelyi Béla, fullos nevén számunk! 102 invitálására, még februárban elmentem az ELTE Könyvtár Pinceklubjába meghallgatni őket, és azóta rajongóvá váltam.
Az Abracadabra együttes, 1988-ban alakult, és pár év kihagyás után, örömünkre szolgál, hogy ismét hallhatjuk, láthatjuk Őket.
Cikkem apropója a szombati, XVIII. kerületi Téglagyári Megálló-ban tartott előadásuk.
Többen ott voltunk a Fullosok közül, és ez is nagyon jó érzés volt, mert szívesen találkozunk így is. Jó volt együtt élvezni a színvonalas műsort.
A képeket Csilla készítette, de ott volt stando és csondese, Attila61, és láttuk Tokio170 és Gabiga is a nézők között foglalt helyet.
Alig pár perccel 9 óra után elkezdődött az előadás.
Külön kiemelném, Kiss Kata énekesnőt. Hangja széles skálán szárnnyal, könnyeden, csodálatos átéléssel, energikusan énekel.
Virtuóz gitár szólók csigázták az egyébként is emelkedett hangulatot.
Mikor az utolsó szám következett, határozottan csalódást éreztünk. Reggelig elhallgattam volna Őket.
Név szerint is köszönet a zenekar tagjainak az élményért, melyben ezen az estén részesültünk.
Kiss Kata, Keszthelyi Béla, Nagy Zsolt, Krunovszky Gábor, Kápolnási Tamás, Sándor Lajos, Varga Zoltán.
Köszönjük és további sok sikert kívánunk.

Portálukon további információkat tudhattok meg róluk.

http://abracadabra.uw.hu/
































Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=2985