Joe Lee Sam és barátai 2.
Dátum: December 23, csütörtök, 06:41:31
Téma: All Fullextra


Ahogy a tűzek kigyúltak és a vének köré gyűltek várták a varázslót Ritkán Igazat Mondó megjelenését a meditációjából.


Felszáll a füst.



A Sziklás hegység hófedte csúcsai közül a nap tűzgömbje még visszatekintett. A látóhatár peremén lebegett, mintha az egész préri egy lángtenger lenne.
Az alkony oly hirtelen terült el a tájon, hogy a tábortűz felelősöknek kapkodniuk kellett, / ez a nők dolga az indiánoknál / nehogy büntit kapjanak.

Legnagyobb bünti a „ két nap mutogatás „ duma egy szál se.

Ettől Fojton Beszélő szenvedett legjobban, mert férje Ropogós Fartő igencsak nehezményezte eme tulajdonságát és többször szájbavágta csak az utolsó protkó-számla óta tartózkodik eme fenyítéstől. Azóta van érvényben a „ Mutogatós Törvény „.
Ahogy a tűzek kigyúltak és a vének köré gyűltek várták a varázslót Ritkán Igazat Mondó megjelenését a meditációjából.
A varázsló szédelegve, még a bab bódító hatásától előjött wingwamjából és a tűz felé közeledett. Feszült csendet valósággal harapni lehetett, még durrantani se mert senki,annyira ünnepélyes volt a hangulat.
Joe Lee Sam jövőjéről volt szó.
Ritkán Igazat Mondó nagy sóhajtások , böfögések és durrogások közepette hírül hozta Monitou a Nagy Szellentő üzenetét , hogy a Dalnokot javasolja felvenni a mohikánok közé.
A megjelent Nagy Szellentő közölte az indián nevét is , hogy mától Esti Szél legyen a neve.
Az eddig visszafojtott várakozás harsány ünnepbe ment át. Durrogott a nép, szelük majd elfújta a tűzet.
Joe Lee Samot nagyon meghatotta ez a határtalan szeretet és cserébe , beiktatására bejelentette, hogy nagy bab-vacsorát rendez.

A tanács úgy döntött, hogy már csak a házi-orvosi vizsgálat van hátra amelyet a törzs orvosa Dr. Skalp Neki8 ( háziorvos és plasztikai sebész ) asszisztensével felcser Kia Bicskával végeznek el. Erről a következő részben.







folyt. köv. A bab-bankett







Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=3041