Terveim és változások az évben
Dátum: Január 09, vasárnap, 19:28:21
Téma: All Fullextra


...megjelenésben is lesznek apró változások, az nem lesz olyan mértékű, hogy megszokott portálunk ne legyen felismerhető. Ami viszont érezhető lesz, az a könnyebb használhatóság...


A portál ellen elkövetett karácsonyi hacker támadás, nagyon nagy károkat okozott, melyek helyreállítása még mindig nem ért véget. Ez fokozottan rávilágított arra, hogy nem lehet tovább halogatni a FullExtra motorjának átprogramozását.
Amink van, az elavult és egyre több problémát okoz az üzemeltetése. Kezelése körülményes és egy kicsit bonyolult is.
A munka megkezdődött, ketten dolgozunk rajta, mint programozó, és ha elkészülünk a portál motor nem egy ingyenesen letölthető szoftver lesz, hanem egy önálló saját program.
Bár a megjelenésben is lesznek apró változások, az nem lesz olyan mértékű, hogy megszokott portálunk ne legyen felismerhető. Ami viszont érezhető lesz, az a könnyebb használhatóság, a publikálás komfortosabbá tétele, a biztonság maximális megteremtése.

Lesznek új modulok, elemek is, de lesz amely megszűnik mostani formájában.
Ilyen újdonság lesz a video feltölthetőség lehetősége, a teljes hangos modul átszervezése, itt is biztosítva a hozzászólási lehetőséget.
Az olvasottsági számlálás is átalakulásra van ítélve, mert a saját kattintást IP cím szerint is ellenőrizve fog működni a számláló, ezzel pontosabbá téve a kapott információt.
A jelenlegi aktivitásért működő pontrendszer ellenőrizhetetlen, és nem sok előnnyel jár a gyűjtögetés. Ennek megváltoztatása, nyilvánosan követhetővé tételének kidolgozása, folyamatban van. Eredményeként egy átlátható rendszer fog működni.
A tagság aktivitásának lesznek előnyei. Éves értékeléssel, jutalommal, nyereménnyel, akár saját könyvvel is gazdagabb lehet az, aki a Fullt választja internetes otthonának.

Akinek van észrevétele, ötlete, szívesen elolvasom ha leírja, és ha segít jobbá válnunk, meg is valósítjuk.
A munka kb. félévig fog tartani, amikor is ünnepélyesen újjá születünk.

Anna1955
site admin





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=3043