Az önvédelem joga
Dátum: április 03, vasárnap, 15:43:10
Téma: Életünk napjaink


Mikor gyengül az állam, mindig erősödik az önvédelmi kényszer!.


A liberalizációtól mindig a víz vert ki, de most kellemes volt a hangzása számomra. Az új alkotmány kapcsán, melybe a kormányzó pártunk az önvédelemhez való jogot is be akarja emelni, történt ez. Magam ezt erős túlzásnak tartom, mert az önvédelem jogát általában ágazati joganyagban szabályozzák. Ilyen alapon a csokoládé fogyasztásának jogát is beemelhetnék, hiszen az is jó dolog!

Nem is az önvédelem emlegetése a fontos ebben a mozzanatban, ami már magában is beszédes, hanem annak az elképzelhető módozatai. Egy olyan országban, ahol az egyén védelmét alkotmányban kell lefektetni, nem minden működik normálisan. Az erőszak olyan monopólium, amelyet általában az állam sajátít ki magának. Ezért fizetünk adót, tart az állam rendőrséget és bíróságot, valamint börtönöket. Mindannyian elvárjuk, hogy este is bártan sétálhassunk és nyugodtan alhassunk a saját lakásunkban. Az önvédelem emlegetésének olyan üzenete is van, hogy itt nincs rend és biztonság, amit egyébként pár elvakulttól eltekintve mindenki elismer.

Mára nyílt titokká vált, hogy vidéken egyesek horrort művelnek és a pc trendi irányvonal szerint erről csak éppen csordogál a hírfolyam. A rendőrség politikai játszmák áldozatává vált, míg a bíróságok pártatlansága és szakmaisága is csak kérdőjellel említhető. Gyakorlatilag majdnem védtelenek maradtunk.

Ebben a helyzetben az önvédelem fontosságának hangsúlyozása reményt keltő és mivel az állam már képtelen megvédeni bennünket, az a mi feladatunk lesz. Ezzel kapcsolatban, ha a fegyvertartást is megkönnyítik, lesz itt rend hamarosan. Nem tudhatja senki, milyen szándékkal törnek be hozzá. Példa erre azon idős emberek sora, akiket bestiális kegyetlenséggel gyilkoltak meg otthon. A második fejbe lőtt tolvaj, vagy rabló után a pimasz gazemberek kétszer is meggondolják majd, be merjenek-e törni bárhová!

Az ilyen típusú liberalizáció végre megálljt parancsolna annak a rabló világnak, amit az utóbbi húsz év „liberális” mocska, a rablót és gazembert sajnáltató világa ránk kényszerített.

Si vis pacem, para bellum. Ha békét akarsz, készülj a háborúra! Tehát, parabellum!





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=3055