Fullextra alkotótábor Letenyén
Dátum: Május 29, vasárnap, 22:23:28
Téma: All Fullextra


A velem történő csodák között az utóbbi három nap volt a legnagyobb csoda...





Csodákról írok, mert, ahogy múlnak az évek, velem egyre több csoda történik. A csodák között az utóbbi három nap volt a legnagyobb.
Azt hittem már bezáródott körülöttem a világ, de lám, ez a jókedvű fullextrás csapat percek alatt fel tudta törni a burkot, ami régóta körülvesz.
Most volt a 3. Fullextra találkozó Letenyén. Csupa új tag, a három régi ismerős körül. Szinte hihetetlen, hogy Anna, Andika semmit nem változott az alatt az öt év alatt, mióta nem láttuk egymást személyesen, Fényesi pedig még fiatalodott is. A többieket eddig csak fényképről ismertem.
Azt hittem a fotók hízelegnek, hiszen válogatják őket, de nem. Ez a valóság. Sőt a valóság szebb, mint amit a fényképek mutatnak, mert a vidámságot, frissességet csak a maga valóságában lehet igazán érzékelni..
Remek versmondókat, előadókat, és jó humorú barátokat ismertem meg. Előadásukban élővé váltak verssoraik. A focimeccsen dagadtra tapsoltam a tenyerem, rekedtre kiabáltam a torkom, vagyis minden olyan volt kicsiben, mint az igazi, valamikor ötven évvel ezelőtt, amikor még elvetődtem néha egy-egy meccsre.
Köszönet Annának, hogy ide hozta ezeket a csodálatos embereket.
Soha nem felejtem el az arcotokat, a hangotokat... igaz, hogy nem tudhatom, nálam meddig tart a "soha", de amíg tart, addig biztos, hogy jókedvem lesz, ha rátok, és erre a szép találkozásra gondolok.



















Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=3060