Full találkozó, ahogy én láttam
Dátum: Február 28, kedd, 20:40:19
Téma: All Fullextra


Végül pedig nagyon örülök, hogy Veletek tölthettem ezt a kellemes délutánt...


Anne barátnőmmel és párjával, kíváncsisággal és várakozással telve érkeztem a helyszínre- éppen az utolsó pillanatban értünk oda. Anne előzőleg megnyugtatott, hogy nem baj, ha csak közönségnek jelentkezem; ennek szívből örültem, mert bár profin tudok hallgatni és tapsolni, de szerepelni, na, azt nagyon nem szeretek.

Ahogy megérkeztünk, sorban mindenkinek bemutatkoztam, miközben elszántan igyekeztem megjegyezni az arcokhoz kapcsolódó nick- és valós neveket. Ez Anne segítségével úgy érzem, többé- kevésbé sikerült.

A találkozót Anna nyitotta néhány kedves szóval, majd jobbnál jobb verseket hallottunk a jelenlévők előadásában.

Winner Laci és Naiva Zsuzsi Fullhíradóval készült, melyből a Fullextrán folyó aktualitásokról értesültünk. Így jutott tudomásunkra többek között, hogy tüntetők egy csoportja a kultúráért felelős államtitkári székben Annát szeretné látni, Piroman antialkohol mérgezést szenvedett, Alébet pedig elmarasztalták az elmaradt hozzászólásai miatt.

Általános derültséget keltve hallottunk továbbá Attila jobbjáról, saját nem létező, viszont annál mérgezőbb verseimről, Andi műkörmeiről, Vörösliliom szóvirágairól, valamint Lena, Lyza, Eprecske, és Hzsike szerelmes verseiről is. Megemlítették még Samway World-Press díjas fotóját, Skorpio lemezét, Si születésnapját és Lacoba felépülését is.

Szó esett ezen kívül gasztronómiáról, divatról, és egy Felnőttzetek címet viselő kötetről is. Ekkorra már elszabadult a pokol, a hangos nevetéstől néha alig lehetett hallani a két hírolvasót.

Alig pihentük ki a Híradót, máris jött Andi, aki a farsang szellemében vicces történeteket és aranyköpéseket olvasott fel, majd számtalan szép verset hallhattunk a tagoktól.

Az összejövetel végén kötetlen beszélgetés keretében érintettük a politikát, az autó- és óvszermárkákat, a közelgő Könyvhetet és Andi szalonját, hogy a teljesség igénye nélkül csak néhány témát említsek.

Számomra az összejövetel legmeghatározóbb élménye Skorpio lenyűgöző szavalatai voltak, akinek előadásában úgy éreztem, valójában most hallom először, igazán Radnótit. Büszkeséggel töltött el, hogy Felix és Zsuzsi elismerően nyilatkoztak az írásaimról. Nagyon örültem, hogy Miklós és Dalma előadásában prózát is hallottunk, mivel én azt szeretem igazán- nagy derültséget keltett, amikor a szörnyen veszélyes dihidrogén- monoxidról a végén kiderült, hogy valójában csak víz. Végül pedig nagyon örülök, hogy Veletek tölthettem ezt a kellemes délutánt, és szívből remélem, hogy sok találkozón tudok majd még részt venni.







Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=3095