Nemzetközi Barátság Napja. Július 30.
Dátum: Július 30, kedd, 10:11:57
Téma: All Fullextra


Barátok nélkül senkinek sem lehet kedves az élete, még ha minden egyéb jóban része is van.
(Arisztotelész)


Ma reggel azon gondolkodtam, hogy mennyi barátság vesz minket körül, és ez mennyire jó, mennyire megkönnyíti a mindennapok terheinek elviselését.
Néhány jó szó, néhány mosoly és máris szebb a világ.

Ez a portál is erről szól, ebben próbál segíteni.
Hasonló érdeklődésű embereknek próbál lehetőséget teremteni, hogy barátságok születhessenek, egymás megismerése által.
Nagyon nagy szükségünk van erre, és csodálatos érzés egy ilyen közösséghez tartozni.

Ma reggel, ahogy autóztam a munkahelyem felé, az is eszembe jutott, hogy van egy olyan ember az életemben, akinek a barátsága minden körümények között és feltétel nélkül létezik, él. Akire mindig számíthatok, hogy meghallgat, és nem fog hazudni, nem fog becsapni, és szeretete, szeretetem töretlen.
Ez az igazi és egyetlen Barátság.

Igen, elmondhatom, hogy van egy ilyen Barátom, és bár nagyon ritkán találkozunk, előfordulhat, hogy hónapok, akár évek és ezer kilóméterek választanak el minket, barátságunk és egymás iránt érzett feltétel nélküli elfogadásunk, bizalmunk, szeretetünk töretlen.



Drága Barátom, köszönöm, hogy létezel, hogy szívünket kiönthetjük egymásnak, és biztosak lehetünk abban, hogy barátságunk nem függ a mindennapok sodrásától, kínjaitól, örömeitől, alantas érdekektől.
Egyszerűen csak létezik, olyan természetesen, ahogy levegőt vesz az ember.

"Egy barát örök időkre barát, akár támaszra van szükség, akár az örömök megosztására. Akár jó, akár rossz idők járnak ránk, egy barát mindig jelen van, kész a megosztásra, a szolgálatra, a meghallgatásra, egyszerűen csak ott van."
(Anthony Strano)



Mindenkinek kívánom, hogy legyen egy ilyen barátja.

Ennek ünnepe ez a nap.






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=3157