Tömegkultúra kézfogása a kultúrával.
Dátum: Szeptember 12, vasárnap, 09:32:10
Téma: Életünk napjaink


A West End-et én is gyakran látogattam annak idején, mikor még a mohó fiatalság vizében fickándoztam és tréfákon törtük a fejünket a haverokkal, ....


"plázacicát" játszottunk, meg vásárolgatott is egy-két méregdrága ruhadarabot a volt pasim pár puccos, csillogó kirakatú üzletben. (Azóta 1-2-szer vettem fel őket....:-() A PLAZA nekem ez. Éppen ezért kaptam fel a fejem a hír kapcsán: Egy oldalon a West End meg a könyvkiadás... De a posztmodern korban minden lehetséges, még ez is. És miért ne kössük össze a kényelmest a hasznossal? Mert egy ilyen bevásárlóközpont nagyon kényelmes is tud lenni.... Íme a cikk: Aki ott jár, írjon már beszámolót, légyszi! Ha én arra vetődnék, nagyon szívesen! "Könyvparádé címmel négynapos könyvfesztivál kezdődött ma reggel a budapesti WestEnd bevásárlóközpont tetején. A hatvan könyvkiadó könyveit bemutató eseményre 10-15000 látogatót vár a szervező, az óbudai Tudomány Nyelviskola. "A nyelviskola több könyvkiadóval is kapcsolatba került az évek során a tankönyveken keresztül"- magyarázta a kapcsolatot Légrádi Tamás igazgató, a litera kérdésére. Az 1200 négyzetméteres területen rendezett vásáron a szerzőkkel is találkozhatnak az érdeklődők. A négy nap során különböző programokkl várják a látogatókat: többek között a Jonatán könyvmolyképző játéka, interaktív könyvbemutató és több koncert is lesz . Külön sátorban állítanak ki a környezetvédő szervezetek környezetvédelmi témájú könyvekkel, ingyenes kiadványokkal és játékokkal. A Könyvparádén délelőtt tíztől este nyolcig várják a látogatókat, vasárnap estig. Cím: Budapest, Váci út 1-3." (Forrás: www.litera.hu)





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=349