A Bácsfi Diána-ügy
Dátum: Szeptember 17, péntek, 06:35:28
Téma: Életünk napjaink


A Bácsfi Diána-üggyel nem azért foglalkozik annyit a sajtó, mert olyan érdekes. Hanem mert egy jelenség.


Van egy csúnyácska lány, aki indult a szélsőbalról, és most szeretne feltűnést kelteni. Apuka, Anyuka fizeti az egyetemet, ő meg unatkozik, és visszatér a 200 éves Hungarista hagyományokhoz. Csak abban téved, hogy ez nem igazán hungarizmus, ez ostobaság. Magyarországnak csak árt vele, saját népszerűségét talán egy pár "híve" körében növeli. De hogy ma, a 21. században így tudjon valaki érvényesülni: Legszívesebben azt mondanám rá: PFÚJ! ************************************************************************************* HÍR: Vádat emelt az ügyészség a magát hungaristának valló Magyar Jövő Csoport vezetője és három társa ellen. Bácsfi Diánát önkényuralmi jelkép használatával vádolják, a közösség elleni izgatást azonban nem találta megalapozottnak az ügyészség. A Magyar Televízió értesülései szerint a vádlottak maximum pénzbüntetésre számíthatnak. A csoport vezetőjét a hétvégén őrizetbe vették, de szerda hajnalban elengedték. Ezek tényleg gátlástalan eszközök, és nem tudom, elgondolkodtatok -e rajta, hogy a fent említett hölgy tevékenysége milyen összefüggésben áll a Vajdaságban történt magyarverésekkel.... Hiszen nem tudom, mit tanul Diána az egyetemen, de én első szemináriumomon, a "Bevezetés a finnugorságba" megtanultam, mekkorát tévedtek a hungaristák... És nem tudom, van -e valaki Magyarországon vagy Európában, pláne Amerikában, aki azt mondja: a náciknak igazuk volt és vannak felsőbbrendű népek. Ez a demokrácia teljes kizárását feltételezi, és ez nagyon szomorú.... Emellett Bácsfi Diána nem olyan buta, mert nagyon jól tudta, hogy nem "csukják le", pénzük meg amúgy is van, egy kis botrányt meg unalmában könnyűszerrel összehozhat minden következmény nélkül. Most egy darabig mutogatják a tévében, sztár lett, mint a "Viszkis" , játszhatja a Robin Hood-ot, de reméljük, hogy nem sokáig. Gondolom, hogy aztán kitalál valami újat.... Kérlek Titeket, ne dőljetek be! Szeretné, ha vele foglalkoznának. Mi maradjunk normálisak és utasítsuk el a negatív hősöket! Azokat, akik meg merik ütni a rendőrt, beszólnak az ügyfélszolgálatosnak, akinek amúgy is 12 órát kell ott ülnie minimálbérért már 20 éve... De ezt az élethelyzetet nem fogja Bácsfi Diána sosem megtapasztalni. És megérteni sem. Unatkozik, és kitalál majd még új dolgokat, ha hagyjuk.... Az ügyfélszolgálatosnak nincsen rá ideje. Kit sajnáljunk jobban?





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=363