Survivor Reality adventure show
Dátum: Szeptember 18, csütörtök, 20:41:22
Téma: Életünk napjaink


Új, izgalmas show-műsort indít útjára az RTL Klub!
Survivor Reality adventure show
Magyarországon eddig még nem mutattak be, hasonló jellegű túlélő produkciót.



Új, izgalmas show-műsort indít útjára az RTL Klub!
Survivor
Reality adventure show
Magyarországon eddig még nem mutattak be, hasonló jellegű túlélő produkciót.

   Egy sziget, amely maga a paradicsom, egyben lehetőség a kalandra. Kalandorok álmainak netovábbja. Rendelkezésre áll minden amit valaha is ki akartál próbálni, és persze az is, amit nem kívánnál az ellenségednek sem. Kitartás, erő, izgalom, feszültség, harc és túlélés. Mi az, amit ki lehet bírni, mi az, amit meg lehet tenni a túlélésért?
   S bár minden néző tudni fogja, hogy ez a "játék" nem igazi vérre megy, mégis nagy biztonsággal megjósolható, hogy adásról adásra milliók fogják végigszurkolni a kiválasztottak próbálkozásait.

Első adás: szeptember 20. szombat, 20:10

Műsorvezető:
Stohl András

   Mindenki eljátszott már legalább egyszer a gondolattal, hogy mi lenne ha… Mi lenne, ha egy hajótörés után egy lakatlan szigetre sodorna. Mi mindent kell megtenni a túlélésért, s közben várni, hogy majd hajó jön és elvisz vissza a civilizációba…
   A műsorban egy maroknyi ember igazi erőpróbáló helyzetben találja magát: Eljutnak egy szigetre.Hogyan élik túl? Vajon romantikus álmaik megvalósulását örömmel vagy inkább szenvedéssel fogadják majd?

   Tudnak-e megfelelő döntéseket hozni a nehéz helyzetekben?
   Képesek lesznek-e együtt dolgozni a túlélésért, miközben mindannyian tudják, hogy csak egy, csak egy túlélő maradhat.
   Izgalom, feszültség, kaland, és játék - veszélyes és romantikus tájakon. A reality és a túlélő show-k izgalmakban bővelkedő ötvözete.
   A Survivor tizenhat kiválasztottja irigylésre méltó helyen, a Karib-tenger egy gyönyörű, lakatlan szigetén küzd majd a túlélésért, a hatalmas nyereményért.

 

   Magyar sajátosság, hogy az utolsó két ember sorsáról nem a korábbi kiszavazottak döntenek, mint a licensz eredeti verziójában.

   A ValóVilághoz hasonlóan itt is a nézők határoznak majd. A karácsony előtti utolsó döntés helyszíne már a budapesti stúdió lesz.
A hazai televíziózásban új fejezetet nyitó szupershow-t szeptembertől karácsonyig izgulhatják végig a nézők.

Az RTL Klub Online-on az alábbi linkek vezetnek a műsor beharangozójához:

  1. Első adás: szeptember 20.
  2. Szabályok
  3. Szereplők: Dél - Kék madár
  4. Szereplők: Észak - Piros kaméleon
  5. Reality adventure show
  6. A játék pszichológiája
  7. 51 millió ember nem tévedhet

A műsor ugyan teljesen fedi a "Robinsoni" élményeket, ám a kalandsorozat feladatainak nehézségi foka, valamint a környezeti feltételek által felkínált lehetőségek miatt szerintem mindenképpen méltó a figyelemre.
Sajnos én külföldi tartózkodásom miatt nem tudom figyelemmel követni az eseményeket, de remélem, hogy az olvasók hozzáfűzései, és egyéb internetes visszhangok mentén mégis informálódhatok arról, hogy miképpen alakult a versenyzők sorsa ebben a valóságjátékban.







Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=4