Az Irodalmi Rádió Hírei
Dátum: November 09, kedd, 17:15:02
Téma: Kultura


Új lehetőség, a HAKIA, vagyis a
hangos kortárs irodalmi antológia !


"Kedves Szerzőink, Partnereink, Barátaink!

A közelmúltban nem kértünk műveket tőletek, mert főleg művészportrék voltak terítéken.
Most azonban kérünk, mivel elindítjuk tematikus és művészportré sorozataink mellett a hangos kortárs irodalmi antológiánkat (továbbiakban HAKIA).

Tehát kérünk benneteket, hogy küldjétek el legfrissebb alkotásaitok közül azt a kettőt, amely szerintetek jó és szeretnétek, ha bekerülne a HAKIA első "kötetébe", valamint nem került még kiadásra. Ha van kedvetek, akkor fűzzetek egy kis kommentárt is az alkotáshoz (pl. alkotás körülményei, mi ihlette a verset, mi az előzménye, amit gondoltok róla, vagy mások véleményét, ha már megmutattátok). Ezen felül azt is megadhatjátok, hogy férfi vagy nő olvassa fel az adott művet, ha műsorba kerül.

Remélem, hogy ez a kezdeményezésünk is elnyeri tetszéseteket és minél több jó alkotás érkezik.
Ha gondoljátok, szóljatok olyanoknak is, akik eddig nem szerepeltek nálunk.

A műveket várjuk HAKIA tárgy-jelzéssel Demjén Anetta kritikusunk nevére címezve e-mail-ben az a.zsoldos@chello.hu vagy az irodalmiradio@freemail.hu címre.

A művek elhangázásnak időpontjáról a szokásos kör e-mail-ben tájékoztatunk benneteket.

Üdvözlettel
Zsoldos Árpád
Demjén Anetta
Bodrogi Viktor
Irodalmi Rádió
www.szinhaz.hu/irodalmiradio
a.zsoldos@chello.hu"







Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=491