Megalakult az Amatőr Irodalmárok Klubja!
Dátum: Október 19, vasárnap, 20:02:50
Téma: All Fullextra


Új szolgáltatás indult útjára az oldalainkon, "Amatőr Irodalmárok Klubja" néven.
A "szolgáltatások menüsorban lévő "Irodalom" bejáratról nyílik. Reméjük, hogy egyre többen csatlakoznak a tagok közé, és napról napra, egyre több olvasni valót találnak a hozzánk betérő látogatók.



Profi és amatőr, vagy csak egyszerűen önjelölt költők, írók, és bármilyen más műfajban tevékenykedő irodalmárok olvasótermébe bárki betérhet a látogatóink közül. Ám aki írni is szeretne, illetve publikálni szeretné valamelyik művét, annak regisztrálnia kell az oldalunkon. (Ez persze csak nick, és működő drótpostafiók kérdése)
Megéri csatlakozni a felhasználók sorai közé, mert a publikált írásokhoz is csak az tud fűzni észrevételeket, aki regisztrált tagja a rendszerünknek.
Bízom abban, hogy ez az online irodalmi klub képes lesz arra, hogy a kezdő és a már haladó irodalmárok között egy mindenki számára hasznos dialógust alakítson ki. Annak meg főképpen örülhetünk, hogy mi (a csupán csak olvasni szeretők) ennek szem és fültanui lehetünk.
Felhasználóink, irodalmáraink olyan kényelmi szolgáltatást tudnak igénybevenni az írásaik oldalainkon való elhelyezéséhez, mintha otthon a számítógépükön lévő "Microsoft Word" programmal dolgoznának. A magyarul is tudó menüpontok segítségével, szinte pillanatok alatt tetszetős külalakkal tudják ellátni a publikációikat. Az írásokba, kisebb képeket, hátttereket, színeket is beillesztve pedig talán még az új műfajok létrehozóinak munkáiba is belepillanathatunk már a közeljövőben.
- Remélem lesz képregény is

  • Ezt a hírt is ezen a felületen készítettem el,
  • így talán még szemléletesebb, hogy az igénybevehető munkaterület nem csak felhasználóbarát,
  • hanem az elérhető minőség is alkalmas a líra megfelelő színvonalú megjelenítésére.

S talán a technikai vivmányoknak köszönhetően az már természetes is, hogy bármelyik publikáció csupán egy gombnyomással elküldhető bármely ismerősünk, barátunk, (netán kiadó) emailcímére is.

Üdvözlettel:
Fullextra.com Team







Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=5