BIZTOSÍTÁS - JOGBIZTONSÁG
Dátum: November 25, csütörtök, 19:23:23
Téma: Életünk napjaink


Nyáron egy felgyújtott autó összetörte a kocsimat. A biztosító nem fizetett!
Most nem akarják megkötni velem a tényeknek megfelelően a kötelező biztosítást.


COKI a biztosítóknak!
Én tavaly váltottam, biztosítót és lakcímet is. A Pridenciát odahagytam az Európáért, s ezzel mintegy 25.000 Ft-ot "nyertem" - 41.000 Ft lett az éves biztosításom A0-ban. Eddig vállalati kocsim volt, ez most magán.
Novemberben kaptam értesítést a volt Európától, ez most Groupama lett - hogy 2005-ben a díjam 55.000 Ft lesz.
Ez közel 40%-os emelkedés. NORMÁLIS NEM?

Most - gondoltam - újra váltok - Posta.
És visszaáll a 41.000 Ft-os díj.

(Szerintem tök mindegy, hogy ki a biztosító. A saját magad okozta károdat úgyis magad viseled.
A másnak okozott kárt viselje akármelyik biztosító, mert ezért van a kötelező.
Nehogy már az ügyfeleket tegyük felelőssé a kötelező biztosítójuk viselt dolgaiért...! Már több, mint tíz éve senkinek nem okoztam kárt! B4-es voltam a Providenciánál)

ÉS MÉGSEM LESZEK A POSTA BIZTOSÍTÓ ÜGYFELE!

NEM SZÁMÍT, hogy nem élek Budapesten, hogy a lakóhelynyilvántartó kártyám szerint vidéki lakos vagyok, hogyx már tavaly az Európabiztosító is vidékiként kötött velem szerződést. Miután a kocsimat 2003 júniusában még Budapesti lakosként vettem, csak budapestiként köthetnek velem szerződést.
Nem számít a hatósági igazolvány sem. A korábbi szerződés sem.
Csak az számít amit a POSTA biztosító saját jólfelfogott érdekében figyelembe vesz.

AKKOR itt dokumentálom, hogy nem leszek a biztosítók ügyfele, mert azt nem hagyom, hogy ők diktálják a feltételeket, s ne a dokumentumokat vegyék figyelembe.

A Posta Biztosító nagyobb hatóság mint az Önkormányzat és a Rendőrség?!

Ez a Jogállam?! És mindezt megtehetik. Míg az alkalmazottaik a Postán pironkodnak, mert ők is elismerik igazamat!
NYALJÁK KI!





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=527