30Y lemezbemutató koncert
Dátum: November 28, vasárnap, 18:24:53
Téma: Film Színház Zene


2004. december 11. Petőfi Csarnok. A 30Y első albumának közös lemezbemutató koncertje a Kispál és a Borzzal.


Négy év munkája, hogy vidéki zenekarként egy első demótól sikerült idáig eljutni. Kilométerben Pécstől ez nem nagy távolság (főleg, ha hozzáadjuk, hogy Ausztria, Szlovákia, Franciaország, Hollandia, sőt, még Chile is rajta van a zenekar koncertlistáján). De azért mégis más. Itthon játszani, egy olyan zenét, amit szerethetnek külföldön is, de „érteni” csak itt érthetik meg igazán. Mert azokról és azoknak szól, akik itt élnek.

Előtte egy nappal, december 10-én indul a www.30y.hu, a zenekar hivatalos honlapja. Innen letölthető lesz a teljes album, néhány archív felvétel, fotók, videók, és a csomó, az ilyen honlapoknál megszokott háttéranyagon kívül még egy "Szentimentálé" nevű rovatban is lehet kalandozni, ahol olyan nosztalgikus hangvételű dolgok lesznek fent, amik nem konkrétan a zenekarhoz kötődnek, hanem a zenekar tagjai, magánemberként készítették őket. Tábortüzes dalok egy szál gitárral, zongoraművek, versek, minden, ami személyes. Utóbbiak hangos verzióban is megtalálhatóak lesznek, ezeket zömében a fullextra rádiós műsorában is közreműködő hangok adják elő. Ezúton is köszönjük nekik.

Ha valaki szeretne előtte a zenekartól dalokat hallgatni, a régi site-ról, a www.30y.vze.com-ról négy számot le tud tölteni, illetve eljöhet az önálló lemezbemutatóra is, ami a PeCsa után egy héttel lesz, szintén Budapesten, a Gödörben.

Szóval 2004. december 11. Petőfi Csarnok. A 30Y első albumának lemezbemutató koncertje. A fullextrás találkozó után, este. És mindez csak egy köpésre a Baross utcától. :)







Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=528