SORBANÁLLÓK II
Dátum: December 12, vasárnap, 16:04:38
Téma: HAPCI


Kovács: (kedvesen) Szépjóestét! (csodálkozva) Mi az csak én állok itt?
Szabó: (poénosan) Hát mivel nem hozott széket...




Kovács: (csúfondárosan) Maguk viszont felkészültek! Mióta várnak már itt a Lidl nyitására? Másutt, vidéken már ki is fosztották...
Szabó: (vágyakozva) Egyszer eljön a mi időnk is...
Kelecsényi: Hát csak én jöttem, egyelőre. Látom, már megint maguk azok! Véleményem szerint, maguk el sem mentek innen tegnap óta!
Akkor maguk azt sem tudják, hogy vasárnap mire fognak szavazni!
Kovács: Maga bezzeg tudja, mi! Na ne röhögtessen már!
Kelecsényi:(tudálékosan)
Véleményem szerint, igen!Csak nem tudom, melyiket válasszam! Tudják ez olyan, mint amikor megnősül az ember!Ha csúnya nőt választ, sajnálják a barátai, de biztos lehet annak hűségében, ha csinos nőt visz az oltár elé, akkor, ...akkor is sajnálják a barátai, de örömet okozhat nekik!
Szabó : (mint , aki érti)
Na, magával aztán nem mennék ki egy Fradi-Dózsa meccsre!
A végén elhitetné velem, hogy egy Milan- Real meccset nézek!
Kovács: (meghökkenve) Mi az a könyv a kezében? Maga ilyenkor olvas?
Szabő: (oda sem figyelve) Ja!
Kovács: (kíváncsian) Na és mit?
Szabó: (lágyan-érzelmesen) Irodalmi folyóiratot. Verseket.
Kovács: (meghökkenve) Verseket? Ki olvas manapság ilyesmit?
Szabó: (hittel-büszkén) Én!
Kovács: (csodálkozva) Ennyire ráér?
Szabó: (csodálkozva) Most éppen igen. Hisz várakozunk, nem?
Kovács: (csodálkozva) De hát a vers! Az annyira unalmas! Inkább valami jó kis pletykát mondana! Mi otthon csak a Trendi Magazint olvassuk! Nem hallotta, mi van a Sanyóval?
Szabó: (meghökkenve) Ki az a Sanyó?
Kovács: Ő az "Anyósommal egy fedél alatt" valóságsó főszereplője. (felkiáltva) Tegnap majdnem megfojtotta az öregasszonyt! (tolakodva)Nem tudja, él még? Nem látta a mai részt?
Szabó: (felháborodva) Én ilyesmit nem nézek!
Kovács: (csodálkozva) Milyen emberek vannak! Ezt kihagyni!
Kelecsényi :(lekicsinylőn Kovácsra nézve)
Na!Elképzelem, ahogy nyálcsorgatva a Tv előtt terpeszkedik a
99 forintos sörével, és a műveltségi vetélkedőt is csak azért
nézi, mert szexuálisan érdekli a műsorvezető hölgy!
Kovács : (cseppet sem megsértődve)
Na és aztán!Nézze, én végigmelóztam a Kádárt!Tudja, hogy
mennyi szeget belevertem én a félkész ajtókba!?Nekem
ne papoljanak irodalomról!Sör, pacalpörkölt!Idővel már
az asszony sem olyan virgonc, mire fel olvassak én verseket!
Az asszonynak jó vagyok így is.
Szabó: (érdeklőve) Mi újság a munkahelyén az emiljével?
Kovács: (döbbenten) Miért? Megint sikkasztott?
Szabó: (csodálkozva) Sikkasztott? Kicsoda?
Kovács: (magától értetődően) Hát a fiam, az Emil. Idősb Kovács Emil lennék, tisztelettel.
Szabó: (bocsánatkérően) Jaj, nem rá gondoltam! A munkahelyén a főnök elolvassa magának is az "íméljeit", az elektronikus üzeneteit?
Kovács: (katonásan) Nekem ugyan nem! Én vagyok a főnök.
Szabó: (érdeklődve) És maga elolvassa a beosztottaiét?
Kovács: (dicsekedve) El hát! Sok minden kiderül ám így róluk! Képzelje el, múlt héten rúgtam ki az egyik mérnököt, felháborító dolgot művelt!
Szabó: (érdeklődve) Mit?
Kovács: (felháborodva) Verseket írt munkaidőben! No, mikor erre rájöttem, úgy kihajítottam, hogy csak úgy nyekkent! Mit képzel? Azt még elnéztem volna, ha kiugrik egy-két felesre, de ilyet! És még el is küldte valami irodalmi folyóiratnak! Most mondja meg!
Szabó: (érdeklődve) Hogy is mondta, sikkasztott a fia?
Kovács: (súgva) Ja! De ne mondja senkinek! (dicsekvően) Ügyes fiú ám az! Elveszi, ami kell neki. Szerencsére eddig még csak egyszer bukott le, de elboronáltam.
Kelecsényi: (büszkén) Hallom, költészetről beszélgetnek. Én is írok ám! Elmondhatom egy versemet?
Kovács: (unottan) Mooondja!
Kelecsényi: (iskolásan) "Nyaranta a gyárba ebédet hordottam,/ édesapám kazánfűtő volt ottan."
Szabó: (kérlelve) Inkább ne mondja! Ott van a lába mellett egy színes újság elhajítva, vegye már fel! Hátha prospektus! Tanulmányozzuk át az árakat, mielőtt bemegyünk!
Kelecsényi: Nem prospektus, egy Trendi Magazin. (örömmel) Éppen a mai szám!
Kovács: (türelmetlenül) Na, és ír valamit a Sanyóról?
Kelecsényi: Igen, ő van a címlapon. (nehezen olvasva, mint aki most rakja fel a szemüvegét és hunyorog) Aszongya: "Csecsemőkorában naponta háromszor csinált a pelenkájába Sanyó" - ez a cikk címe.
Kovács: (nagyon türelmetlenül) Bővebben, bővebben!
Kelecsényi: (erősen hangsúlyozva) "Édesanyja emlékezik a sztár gyermekkorára. Teljes cikk a 8. oldalon."
Kovács: (türelmetlenül) Olvassuk!
Szabó: (felháborodva) Én inkább nem hallgatnám! (parancsolóan) Adja oda neki az újságot!
Kovács: (türelmetlenül) Mutassa már azt az újságot! Szeretném én is megnézni!
Kelecsényi: (kelletlenül) Tessék!
Kovács: (olvasva) "K. Emil építési vállalkozó megkárosította befektetőit. A felháborodott károsultak nyilatkoznak a 10. oldalon." (felháborodottan, papírt zörgetve) Micsoda pletykalap! Ki az a bolond, aki ilyesmiért pénzt ad?!





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=567