Karácsony előtt
Dátum: December 21, kedd, 19:51:24
Téma: Életünk napjaink


Most csak úgy köszönök Nektek.


Engedtessék meg jelen rovat vezetőjének, hogy kissé rendhagyó legyen eme pár sor!
Ilyenkor karácsony előtt többet gondolunk a szeretetre, és az elmúlásra egyaránt.Többet gondolunk azokra, akiket megajándékoznánk.Többet gondolunk azokra, akiknek már nem veszünk meglepetést.Többet mosolygunk, kevesebbet gondolunk a holnapra.Ilyenkor szebb a fény, csillogóbb a szín, az egész világ körülöttünk egy hatalmas csomagolópapír.Elrejt, titkol, de milyen felesleges holmi, ha elmúlnak a Napok.Nem akar ez a néhány sor ismétlésekbe bocsátkozni a közelgő ünnep hamisságáról, vagy némi lelkiismeretfurdalást okozni elhanyagolt szeretteink miatt!Ez a néhány sor csak arról szól, hogy emlékezz majd akkor is, ha szél görgeti a kopasz fákat a jeges utcákon, rajta szaloncukor lepellel, és a kukákba már nem fér semmi a díszcsomagolópapírtól!
Karácsony és újév között jártak valamikor a regölők.A regölés termékenységvarázsló, párokat összebűvölő, adománygyűjtő szokás (volt).Egy idézettel kívánok minden tagunknak és olvasónknak Boldog, Békés Ünnepeket!



"Kelj fel gazda, kelj fel,
száll az Isten házadra,
serege magával,
terített asztalával,
tele poharával.
Haj, regő rejtem,
azt is megadhatja
az a nagy Uristen."





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=592