Pályázati lehetőség...
Dátum: Január 11, kedd, 09:57:45
Téma: Pályázatok


Magyar földön a költő terem, mint a gomba. Ennek köszönhető, hogy soha egyetlen költészeti pályázat nem dőlt dugába, nem esett meg, hogy egy díjat ne osztottak volna ki ...


.... (ilyen, mondjuk, megesett, de a gazda nem szúrta magát tökön), egy alapítványi pályázat kurátorcsapata bűnbánóan feloszlatta volna magát, minthogy mindenkinek elege van belőlük. Nem. Vannak, élnek, kurátorkodnak. A költők, amatőrök, dilettánsok, profik és egyebek meg költenek, mint a záporeső.

Egy Poéta Hargitai-Haitsch Gyula nevű Költészeti Alapítvány idén hetedszer hirdette meg irodalmi pályázatát az alapítvány meghökkentő összegű díjának elnyerésére (tavaly 44 444 Ft volt a max.).
Pályázni lehet két költészeti alkotással - lírai, epikai vagy drámai költeménnyel. A meghatározás értelmezése, a kiírás precizitása (lírai vers, epikai vers, drámai vers) okoz némi gondot, de üsse kő. Az alkotásokat az Alapítvány címére (1144 Budapest, Tihany u. 9) kell eljuttatni 2005. január 16-ig, tehát igyekezni a költéssel. A beküldött verseket az alapítvány kuratóriuma bírálja el, és a legjobbnak ítélt alkotás szerzőjét 55 555 forintos (adómentes) díjjal jutalmazza. A díjat Hargitai-Haitsch Gyula születésének évfordulóján, 2005. február 16-án adják át a pályázat nyertesének.
Sikert minden pályázónak!






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=639