A demokrácia gyermekei
Dátum: Január 18, kedd, 22:21:49
Téma: Életünk napjaink


A világon vannak akik a demokráciába beleszülettek, vannak olyanok akik a demokráciát ajándékba kapták talán egy pár embernek az élete árán, de azokat már el is felejtettük.


Mit is adtak azok akik nálunk, Romániában 1989 decemberében leváltották ( lelőtték ) a diktátort?
Mindenki azt mondja, hogy ők vívták ki a demokráciát. Sajnos a mai helyzet nem egyezik az akkori elképzeléssel. A változás új változásokat hozott, úgy az életben, mint az emberekhez való viszonyokban. Elhidegültünk egymástól, pénzhajhászást folytatunk, gyerekeink nevelését az utcára bízzuk. Ki változtatja meg ezt? Talán a jövő nemzedék? Nem hiszem, hisz ők a könnyű megélhetőségi lehetőségeket keresik. Munka nélkül akarnak pénzt keresni. Tanulni meg minek? Hisz apának van pénze, ő mindent elrendez, sőt még egyetemet is elvégzek. És igy megszületnek a demokráciánk növendékei. Az iskolában a törvényt alkalmazni kell, de a diák a törvénynek csak az ő felére hajlott résznek veti alá magát. Mit magyaráz ez a süket tanár? És a tanár elgondolkozva tovább lép. Mi lesz ebből a nemzedékből?
( Persze vannak kivételek is, és remélem, hogy többen vannak, mint azok, akik felismerik magukat e pár sorban!)






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=653