Egy ismeretlen beteg kislány, aki akár mellettünk is élhetne...
Dátum: Január 20, csütörtök, 18:34:28
Téma: Életünk napjaink


Találtam egy segélykérő felhívást, amit szeretném, ha elolvasnátok Ti is. Egy Vajdasági kislányért kéri a Ti segítségeteket is!


Idézet:

" A felhívás, egy Vajdasági kislányért kéri a Ti segítségeteket is!

Nagy Rita, született: 1990. július 9 -én.
Jelenleg Pacséron él, nem magyar állampolgár.
A 14 éves kislány, jelenlegi állapota: Akaratlagos mozgáskor, túlmozgás lép fel.
Lassan és koncentrálva tudja csak megfogni, amit akar.
Segítséggel meg tud fordulni. Támlás/karfás székben tud ülni.
Testszerte izomkontraktúrák. Nonverbálisan (nem szavakkal), hangokkal kommunikál.
Fejlesztése otthon nem lehetséges.

Az Alapítványt a Baptista szeretetszolgálat bocsájtotta rendelkezésünkre,
a befizetésnél kérjük megjelölni: Rita kezelésére!

Számlaszám: OTP 11736082-20054403
Adószám.igazolás igénylése végett: 18485529-1-07

Minden felajánlott összeget, szeretettel fogadunk, és köszönünk!

Verzár Éva, 2005. január "


A személyes hozzászólásom annyi lenne, hogy senkit nem szeretnék adományozásra buzdítani, ez "mindössze" egy lehetőség, egy beteg kislánynak. Neki sokat jelent.

Az ötletem pedig annyi, hogy nem kell feltétlenül a pénztárcánka nyúlni a segítségnyújtáshoz ( sokaknak maguknak is szükségük lenne rá ), hanem közeleg a 2004.évi adóbevallás... A már levont adóink 1 %-át lehetne felajánlani a kislánynak. Így segítünk neki, mégsem kerül többletkiadásba. Azt az 1 %-ot az állam már úgysem adja vissza, akkor meg inkább kerüljön jó helyre.

Én minden évben sok adóbevallást készítek, s most fel fogom mindenki figyelmét hívni erre a kislányra.

Végezetül még annyi, hogy nincs semmilyen érdekeltségem az ügyben, senki nem bízott meg azzal, hogy pénzt szerezzek ennek a kislánynak... egyszerűen csak megérintett az a cikk, amit olvastam róla.





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=664