Irodalmi pályázat
Dátum: Január 23, vasárnap, 07:42:37
Téma: Pályázatok


Irodalmi pályázat! - A Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom (HVIM) fiatal költők számára hagyományteremtő céllal pályázatot ír ki.


„Taníts meg, én Uram, milyennek kell lennem,
Hogy igazabb, hívebb, jobb magyar legyek!”

(Sajó Sándor)


A Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom (HVIM) fiatal költők számára hagyományteremtő céllal pályázatot ír ki. A verseny célja, hogy a „határtalan” hazaszeretet érzését táplálja és gazdagítsa a határokkal szétszabdalt magyarság szívében.

A pályázat tárgyköre:

Hogyan él a mai ifjúság lelkében Trianon?

A versenyre pályakezdő, kötettel még nem rendelkező fiatal költők nevezhetnek 30 éves korig.

A nevezéseket a sajosiev@hvim.hu e-mail címre vagy az 1399 Bp. Pf.701/657 postai címre lehet beküldeni. A levélre minden esetben rá kell írni: Nem akarok gyáva csendet. A nevezésnek a vers mellett tartalmaznia kell a beküldő nevét, lakcímét és életkorát.

A beérkezett versek elbírálását felkért szakértő zsűri végzi.

A verseny 1-3 helyezettje értékes nyereményekkel gazdagodik, továbbá különdíj átadására is sor kerül.

Nevezési határidő: 2005. május 31.


Egy személy csak egyszer nevezhet, egy nevezés csak egy verset tartalmazhat. A nevezési feltételeknek meg nem felelő versek a versenyből kizárásra kerülnek.

A legjobbaknak ítélt művek a HVIM gondozásában önálló kötetben jelennek meg.



Bővebb információ: www.hvim.hu





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=667