Mazsolák az irodalmi kalácsban
Dátum: Március 28, vasárnap, 15:56:36
Téma: All Fullextra


Új sorozat indul útnak a mai nappal.
Célja: a fullextra óriási irodalmi kinálatában tallózni;  művet és alkotóját bemutatni a tisztelt nagyérdeműnek.

Jár-kel az ember gyanútlanul a full-on, beleolvas fórumokba, publikációkba, minden cél nélkül, minden rendszer nélkül.
Ha pusztán csak irodalmi az érdeklődése, akkor sem tehet mást: vaktában olvas.
Hihetetlen, hogy néhány nap alatt mi lett ebből a Helyből!
A publikációknak se szeri se száma.
Milyen jó lenne, ha valami vagy valaki eligazítana: mit is olvassak, és ha megragadta valami a figyelmemet: Mit lehet tudni az alkotóról?
Próbálkozzunk meg hát valamiféle tallózással; Szubjektíven kiragadni egy-egy művet, és kicsit körüljárni…

Amikor ilyen szemmel kezdtem nézni az alkotásokat, akkor kerültem igazán bajba.
Képtelenségnek tűnt, hogy válasszak!
A szükség azonban nagy úr, hiszen megígértem
Adminnak ígértem meg, amikor néhányan arról beszélgettünk a fórumon, hogyan jelenjen meg nálunk a kritika.
Vagyis hogy kritikákkal is jól lenne valahol kiegészíteni a véleményemet. Nincs ennek nyomós oka, mindössze egy szándék az ami talán most sikerrel ölt majd testet. S e szándék pedig az írásos publikációk mellett, a pozitív, előremutató kritika megjelenése is a fullextrán. - A törzshelyemen.
Mint mindenki, tehát én is keveslem a hozzászólásokat a műveimhez.
Kiemeltem tehát az első írást, ami megragadta figyelmemet.

Lássuk:

Gyerekszív (klikk a címre)
Egy rövid novella, anyai szemmel láttatva az óvódás gyermek életének egyik nagy eseményét.
A csöndes kisfiú egyszer csak megváltozik. Izgalomba jön, gondolatai szinte csak új játszótársa körül forognak.
A szokásos, napi beszámolói is az új barát, Luca körül forognak.
Életében először megszólal a gyermekszív.
A novella szerintem remekül megírt, szépen, pontosan föl van építve.
És nem hiányzik belőle az sem, ami a novella lényege ... 
Semmiképp sem árulnám el a történet végét, jobb „ártatlanul” végigolvasni.
Remélem, titeket is megragad majd.

Megkerestem a mű alkotóját, hogy megtudhassunk Róla is valamit.
Kabboca társunk készségesen segített.
Ki hát Ő?
Rögtön egy meglepetés: az alkotó 17 éves, és ez az első (befejezett műve).
Eddig még nem publikált sehol, és csak úgy, mint a többség, Ő is ismeretség alapján talált ránk.
Az írás személyes élményből táplálkozik.
Kabboca más művészetekkel is foglalkozik, hiszen néptánc, és zenekar is szerepel a repertoárján.
Sokat utazott máris Európában, de szívesen elmenne Peruba, vagy a Mount Everestre is.
Bennem már csak egyetlen kérdés vetődött fel: mikor alszik az ifjú hölgy?


Várjuk az észrevételeket!

Jó olvasást kívánunk :) 







Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=69