Vámpír volnék?
Dátum: Január 30, vasárnap, 15:02:16
Téma: Dolgozat


Előzetesen meg kell jegyeznem; ez a saját véleményem, s lehet, hogy más egyáltalán nem így gondolja. Azért mégis izgat egy kérdés: Te mennyire vagy vámpír?


Egyre erősödik bennem a gyanú, hogy az irodalom, de bizonyára a többi művészeti ág alkotói is – átvitt értelemben – vámpírok. Természetesen saját magam vámpírságát sem tagadva.

Bár a képzeletem erősségére igazán nem lehet panaszom (sőt!), azért mielőtt a fantáziám nekilódulna, általában történnie kell valaminek. Megesik, hogy meglátok egy apró jelenetet, valakivel beszélgetve egy szava elindít bennem egy történetet, esetleg egy dallam visz el a múltba, vagy csupán egy illat idéz fel valami sejtelmes képet.
Persze az is előfordul, hogy semmi nem történik, csak az elalvás előtti emlékek közötti barangolás (mindegy, hogy aznapi vagy régi) képei miatt tapogatok félálomban villanykapcsoló, toll és papír után.

S, hogy miért jutott eszembe ez a vámpír dolog? Mert ezek az apró bevillanások, mint vércseppek éltetik a belőlük készült pár sort. S, ha ezt valaki más okozta bennem, kicsit mintha elvettem volna tőle valamit...

Szeretném hinni, hogy legalább felerészben a saját magam vámpírja vagyok...







Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=702