Szárnypróbálgatók 2005
Dátum: Február 04, péntek, 19:28:00
Téma: Kultura


Megjelent a "Szárnypróbálgatók 2005" pályakezdők országos antológiája január 22.-én a Magyar Kultúra Napján.


Megjelent a "Szárnypróbálgatók 2005" pályakezdők országos antológiája január 22.-én a Magyar Kultúra Napján, a Raszter Könyvkiadó gondozásában. Az antológia az Alföld Művészeti Egyesület által meghirdetett országos költői verseny legjobbjainak adott fórumot és lehetőséget, elindulni a magyar irodalom neméppen sima útján.

"Valahol, valamikor mindenkinek el kell kezdenie, .... S ha sikerül felfedezni tehetségeket, ha örömöt és megelégedettséget lehet csalni az emberek arcára, már megérte a fáradozás" - írja Góg János a felelős szerkesztő, Juhász Gyula-díjas költő.

Köszönet illeti meg őt és az Alföld Művészeti Egyesületet, hogy lehetőséget adott a kezdőknek és amatőröknek.

Mellesleg, de nem utolsó sorban, a pályázaton Aranyfokozatú minősítést értem el valamint elnyertem a MÁSODIK díjat.

Határtalanul boldog vagyok.

A pályázaton a Fekete Rózsa versfüzérrel, a Szeress, az Egyedül és a Conversio (Megtérés) című versekkel vettem részt. (Itt a Fullon mindegyik fenn van.)

Egry Artúr






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=717