A CSEND ÚTJA
Dátum: Március 10, csütörtök, 20:32:04
Téma: Könyvismertetők


Novellák a szerelemről


Kéri Katalin (írói álnevén Kate Carry) történeteit eddig főként az olasz közönség ismerhette. Most megjelent, új novelláskötete: A csend útja, a szerző romantikus írásaiból ad ízelítőt a magyar olvasóknak.

„A szerelem szépségesebb a legszebb álomnál, és hatalmasabb, mint bármely érzés a világon. Amikor elindul felénk, lábujjhegyen közeledik a csend útjain. Aztán, ha odaér szívünkhöz, minden muzsikálni kezd, végtelenné tágul az ég. Emelkedünk és süllyedünk, megszólal igazi, legbensőbb lényünk, és kitárulnak énünk titkos kapui.

A kötet novellái a szerelem csodálatos erejéről szólnak, melynek ragyogásán nem foghat sem az elválás, sem a halál.”- olvashatjuk a könyv hátlapján.

A briliáns, egyéni stílusban megírt novellák minden várakozást felülmúlnak. A mai elgépiesedett világban, visszaadják hitünket, hogy a szerelem tértől, időtől független örök érték, az emberi élet értékes tartalma, a sors legnagyobb ajándéka.

A 185 oldalas könyv címlapját a szerző festménye díszíti. A szövegközi illusztrációkat Pilcz Roland készítette.

Kéri Katalin írónő, a hetedHéthatár magazin állandó szerzője, weblapunknak, a Fullextrának is tagja.









Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=802