Emlékezés
Dátum: április 03, vasárnap, 15:16:20
Téma: Életünk napjaink


Nem vagyok katolikus, sőt hivatalosan egyik egyház tagja sem. „Csakis” hívőnek, Istenhez tartozónak vallom magam.


Azt is be kell vallanom, hogy soha nem volt bennem tisztelet, különböző egyházi méltóságok iránt, mert megnyilvánulásaik gyakran úgy szűrődtek le bennem, hogy az emberek fölé emelték önnön személyüket.
Pedig... Az ÚrJézus nem erre tanított bennünket!

Mindezek ellenére, vagy talán pontosan ezért, erősen tiszteltem az elhunyt pápát. Éppen azért, amiért elutasítom a csakis a „cím”nek kijáró tiszteletet. Ugyanis II. János Pál tényleg a szeretetet hirdette, nemcsak a szavaival, a tetteivel is (még az életére törő Mehmet Ali Agcának is megbocsátott, sőt a börtönben is meglátogatta), azaz a tisztséget minden bizonnyal Istentől kapta és be is töltötte szívvel, lélekkel.

Wadowicében született 1920. május 18-án Karol Jozef Wojtylaként, s bár 1978. október 16-án II. János Pál pápává vált, mindig érezhető volt, szeretete a saját hazája iránt, vagyis nem tagadta meg a múltat.



Ember maradt végig, egy szerethető és tisztelhető EMBER, kinek nagysága előtt az én lelkem is meghajol!









Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=858