Klub-híradó. Április 9.
Dátum: április 10, vasárnap, 19:32:59
Téma: Életünk napjaink


Már hagyomány a Fullextra házatáján havonta összegyűlni, verset mondani, csevegni és ismerkedni a piknik módra felállított "svédasztal" körül,


... aminek közepére már tavaszi nárciszt tehettünk a jelképes lúdtollá avanzsált hattyútoll mellé.

A klub összejövetelének egyik célja volt megemlékezni József Attila születésnapjáról. Kis műsort állítottunk össze a költő műveiből melyeket Kabboca, Lev, Ukume, Veva, Audrey, Agnes, Fényesi és Kerlac adtak elő. A versek hatása most is torokszorító volt, az előadók pedig kitűnőek.
Kerlac jóvoltából ismét megelevenedett előttünk a morcos ám aranyszívű öreg suszter, Csoszogi bácsi története, ami melegséggel öntötte el a szívünket.

Az ünnepi megemlékezést kávé és cigarettaszünet követte, majd ismét összegyűltünk, hogy a következőkben élvezzük a saját illetve más Fullextra tagok műveiből álló felolvasásokat.
Bár személyesen nem, de verseik által így közöttünk lehetett Paulus, Kiszalo, Fata_Morgana és Netelka is.

Agnes, aki személyesen először tisztelt meg minket részvételével, mindannyiunk hátát megborzongatta, amikor előadta Goethe kísérteties és szívfacsaró versét a villikirályról.

A versolvasás végeztével Ukume és Lev elbúcsúztak a Fullextrától, mivel újonnan indított lapjukon szándékoznak ezután tehetségüket kamatoztatni.

Távozásuk, illetve elbúcsúzva azoktól, akiknek idejét menetrendek korlátozták, oldott beszélgetés kezdődött a maradók közt.
Hamarosan a kapucsengő új látogatókat is jelzett Bri és Rózsa - aki igazából Bagolyka - személyében.

Jó hangulatban és elég későn zártuk a Klubot a következő alkalomig, amikor újra találkozhatunk.






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=872