Pályázati eredményhirdetés
Dátum: április 18, hétfő, 22:08:25
Téma: All Fullextra


A fullextra.com első Ki Mit Tud tehetségkutató és felfedező-pályázat eredményhirdetése.


A pályázatról és az eredmények megállapításáról néhány szóban.
A fullextra.com által meghirdetett pályázat egyértelműen tehetségkutató pályázat volt, melynek értelmében a zsűri nem az egyes alkotások minőségét vizsgálta, hanem a pályázók tehetségét próbálta megállapítani a rendelkezésére álló anyagokból. Az elemzés leginkább az alkotó műve által megvalósított, vagy felismerhető célnak az alkotásban való megjelenését érintette. Sajnos sokan beleestek abba a hibába, hogy ahhoz kevés művel pályáztak, hogy azokból a tehetségre vonatkozó megállapítást lehessen tenni, illetve a művük által befogott téma kapcsán, nehezen vagy nem volt elkülöníthető a tehetség maga. (Vagyis a egy "feladat" megoldása még önmagában nem mutat feltétlenül tehetséget)
Volt aki félbehagyott művel pályázott, volt aki szinte csak verssel, és voltak jó páran olyanok is, aki mindössze 1 db. verssel.
Szerencsére, szépszámmal szerepeltek a pályázaton, akik sokoldalúan megmutatták magukat, és volt akinél komoly tehetség ismerhető fel műveiben .
A pályázat célja tehát a tehetségek felismerhetősége, és a tehetség Interneten való jobb megjelenésének katalizálása, pl. a mi pályázatunk által. Mindehhez egy önálló publikációs felületet állt a pályázók rendelkezésére. Kitűzött célunk az volt, hogy a pályázók megtanulhassák alkotásaikat az internetes kommunikációs eszközök segítségével az Interneten is közzétenni. Hiszen hiába van meg a legnagyobb tehetség is egy alkotónál, ha nem tudja magát megmutatni közvetlenül is az Interneten, az többnyire nem, vagy csak nehezen ismerhető fel.

A zsűrinek a pályázat elbírálásánál nem volt célja, hogy teljes sorrendiséget állítson fel.
A zsűri az eredményhirdetéssel nem kívánja az itt meg nem nevesített pályázati alkotók meglévő tehetségét elvitatni, hiszen csak a pályázó által a fullextrán publikált tevékenységét volt módja megismerni. Fentiekben leírtak alapján a  Zsűri a beadott pályázatok darabszáma, kidolgozottsága és az azokból általuk megállapítható tehetség, valamint a pályázat végén rendelkezésre álló díjak száma alapján az alábbi döntést hozta:

I. kategória: (Fődíj)

Gradvolt Endre

Kisszőlősi Szánthó Lóránt

Varga László


II. kategória: (kissebb értékű műszaki cikk)

Kurucz Hanna

Agnes

Ferenczy Zsolt

Adamke

Szeth

thkerekes

Úgy a fent nevezett díjazottak, mint a további megnevezett pályázók, egy -egy könyvjutalmat, valamint oklevelet kapnak tevékenységük elismerésére, és további biztatásként: Trinti,  halogen,  Leka,  Dnl,  SztakoZs,  Myra,  Kabboca,  Fátyol

DIJÁTADÁS: 2005. Május 21. -én Budapesten a fullextrások találkozóján.

Pontosabb adatok a találkozó fórumában, ITT

A díjazott pályázók munkái Május hónap elejétől, egy önálló modulban olvasható, nézhető, valamint hallható lesz.

fullextra.com team



utóirat:
A hozzászólási lehetőségeket az eredményhirdetésnél a továbbiakban lekapcsoltam, mert ennyi bőven bőven elég ahhoz, hogy mindenki láthassa, miszerint képtelenség olyan pályázatot kiírni ami mindenkinek tetszene, és mivel itt most egy kivételével mindenki meg van elégedve az eredménnyel, nekem ez bíztatás arra, hogy ilyen jellegű pályázatokat a későbbiekben is indítsunk a fullextrán.
Tehát a Ki Mit Tud folytatódni fog, amint egy könnyebben kezelhető pályázati modult tudunk készíteni, hogy mégkevesebbeknek okozzon gondot az, hogy az Interneten önmagát, művészetét bemutathassa.





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=892