Pályázat
Dátum: április 25, hétfő, 13:46:42
Téma: Pályázatok


Regényírók figyelem!
Az első díj netto 2 millió forint.


CSOKONAI VITÉZ MIHÁLY ÉLETÉT ÉS KORÁT MEGIDÉZŐ, A MAI PRÓZAI TÖREKVÉSEKBE SZERVESEN ILLESZKEDŐ, ESZTÉTIKAILAG MAGAS SZÍNVONALÚ REGÉNY MEGÍRÁSÁRA PÁLYÁZATOT HIRDET DEBRECEN ÖNKORMÁNYZATA ÉS A VÁROS KULTÚRÁJÁÉRT ALAPÍTVÁNY.

A pályázatra a világ bármely pontján élő, magyar nyelven alkotó írók jelentkezését várják. Kósa Lajos polgármester múlt év őszén, a debreceni irodalmi napok keretében jelentette be, hogy a város ötmillió forintot fordít egy olyan irodalmi pályázatra, amely "személyes, Csokonairól szóló történelmi regény megírására irányul". "Szeretnénk ösztönözni egy olyan regény megszületését, amely Csokonait mint embert, illetve korának viszonyait, történéseit, az akkori Debrecent mutatná be" - tette hozzá akkor Kósa Lajos.

Turi Gábor a csütörtöki sajtótájékoztatón elmondta, hogy a jeligés pályaműveket 2006. július 1-ig kell benyújtani.
Az eredményhirdetést 2006 novemberében, a debreceni irodalmi napok megnyitóján tartják.
Az első díjas pályamunkát nettó 2 millió forinttal jutalmazza az önkormányzat, a második helyezett egymillió, a harmadik 500 ezer forint alkotói díjat kap.
Az önkormányzat gondoskodik a legjobb pályamunka megjelentetéséről és fenntartja magának az első kiadás jogát.





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=904