Tudományos ülésszak a budapesti Olasz Kulturális Intézetben
Dátum: Május 05, csütörtök, 21:51:01
Téma: Kultura


Ezen a rendezvényen megemlékeznek a három Intézmény nagy professzorairól, Koltay Kastner Jenőről, Kardos Tiborról, Fogarasi Miklósról, Szauder Józsefről, Klaniczay Tiborról...


A Római La Sapienza Tudományegyetem alapításának 700., a római Magyar Tanszék alapításának 75. és a Szegedi Olasz Tanszék alapításának 70. évfordulója alkalmából a budapesti Olasz Kultúrintézet, a Magyar Tudományos Akadémia Irodalomtudományi Intézete és a Szegedi Olasz Tanszék tudományos ülésszakot rendez.

Ezen a rendezvényen megemlékeznek a három Intézmény nagy professzorairól, Koltay Kastner Jenőről, Kardos Tiborról, Fogarasi Miklósról, Szauder Józsefről, Klaniczay Tiborról... Az ülésszak megnyitására 2005. május 18-án délután 17 órakor kerül sor a Budapesti Olasz Kulturális Intézetben (Budapest, VIII. Bródy Sándor u. 8.) a Római La Sapienza Tudományegyetem rektora részvételével. Május 19-20-án Szegeden folytatódik az ülésszak. Május 18-án, szerdán 12 órakor megkoszorúzzák Klaniczay Tibornak, az MTA Irodalomtudományi Intézetében (Budapest, XI. Ménesi út 11-13-) az emléktábláját, délután 16 órakor pedig Szauder József Budapest I. Fő u. 37. sz. alatti házon elhelyezett emléktábláját.
Forrás: TESTVÉRMÚZSÁK






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=917