Fotópályázat
Dátum: Május 14, szombat, 06:30:08
Téma: Pályázatok


Fényképezőgéppel a birkózószőnyeg környékén.....


Kiíró: Oktatási Minisztérium, Magyar Birkózó Szövetség
Pályázat címe: Fotópályázat a birkózásról
Pályázhatnak: Felsőoktatásban tanulmányokat folytató hallgatók.
Beadási határidő: 2005. május 20.

A 2005. évi Birkózó Világbajnokságra fotópályázat. Az Oktatási Minisztérium és a Magyar Birkózó Szövetség közösen a fiatalok élményszerzése céljából és a birkózósport népszerűsítésére, a 2005. évi Kötött-, Szabadfogású és Női Világbajnokság magyarországi rendezése alkalmából fotópályázatot hirdet a felsőoktatásban tanulmányokat folytató hallgatók körében.

A fotópályázat témája: A BIRKÓZÁS PILLANATAI.

(Ihlet meríthető a felnőtt országos bajnokságon, a grundbirkózásokon, vagy akár az élet momentumaiból. Az eseménynaptár megtalálható a www.birkozoszov.hu honlapon.)

Részvételi feltételek: saját készítésű 3 db papírképet kell beküldeni, A/4-es (210x297 mm) méretben.

A pályázatokat postai úton lehet eljuttatni a Magyar Birkózó Szövetségbe, címe: 1146 Budapest, Istvánmezei út 1-3.

A sikeres pályaműveket a világbajnokság ideje alatt a Papp László Sportarénában a Magyar Birkózó Szövetség kiállítja.

Az első hat helyezett értékes tárgynyeremény mellett a világbajnokság hét napjára érvényes bérletet nyer.

Díjkiosztás nemzetközi zsűri jelenlétében a világbajnokság ideje alatt a Papp László Sportarénában lesz, a helyszínen.

A nyerteseket postai úton értesítjük.

A fotók hátoldalán jól láthatóan fel kell tüntetni a készítője nevét, életkorát, pontos értesítési címét.

Kérünk szépen egy felbélyegzett és pontosan megcímzett képeslap méretű válaszborítékot.

A pályázat beküldési határideje: 2005. május 20.






Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=932