Arccal a vasút felé!
Dátum: Május 20, péntek, 07:18:52
Téma: Pályázatok


Itt a lux, itt a lux, itt a luxusvonat... (Harmath Imre)


Kiíró: Pécsi Vasutas Művelődési Ház, MÁV Rt. Pécsi Területi Képviselete
Pályázat címe: Országos novellaíró-pályázat
Pályázhatnak: Minden 18 éven felüli magyar állampolgár.
Beadási határidő: 2005. június 13.


A Pécsi Vasutas Művelődési Ház és a MÁV Rt. Pécsi Területi Képviselete országos novellaíró-pályázatot hirdet vasúti (bármilyen vasúttal összefüggő) témában.

Pályázati feltételek:

a pályázaton részt vehet minden 18 éven felüli magyar állampolgár
a pályázat jeligés, ezért kérjük, hogy a pályázó nevét és címét egy külön, zárt, jeligével ellátott borítékban mellékelje a pályázatához.
Egy személy legfeljebb 2 jeligés pályázatot nyújthat be más-más jeligével.
Egy jeligéhez egy novella (maximum 6 gépelt oldal - 13-as betűnagysággal) tartozhat.
Csak számítógépes szövegszerkesztővel készült pályázatokkal lehet jelentkezni.
Nem tudjuk elfogadni azokat a pályázatokat, amelyek nem felelnek meg a kiírásnak.
A pályamunkákat társadalmi zsűri bírálja el. A legjobbnak ítélt pályázatok alkotói pénz-, illetve tárgyjutalomban részesülnek.

A pályázatok beküldési határideje: 2005. június 13.

Értékelés határideje: 2005. június 30.

Eredményhirdetés és díjátadás a területi Vasutasnapi ünnepségen, 2005. július 7-én 11,00 órakor Pécsett, a Diacell Étteremben lesz.

A pályázatokat a vasutas Művelődési Ház címére kell ejuttatni: 7621 Pécs, dr. Váradi Antal u. 7/2. Telefon: 72/310-037.







Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=949