Rajz- és fotópályázat
Dátum: Május 25, szerda, 07:33:01
Téma: Pályázatok


Bűnmegelőzési rajz- és fotópályázatot hirdetett meg az Országos Bűnmegelőzési Bizottság.


A hétköznapi erőszak bemutatására, a bűnmegelőzés céljainak népszerűsítésére 5-14 éves gyermekeknek rajzpályázatot, a 35 év alattiaknak pedig fotópályázatot hirdetett az Országos Bűnmegelőzési Bizottság. Az alkotásokat június 24-ig várják.

Az Országos Bűnmegelőzési Bizottság (OBB) rajzpályázatot írt ki a 5-14 éves gyermekek számára annak érdekében, hogy alkotásaikkal felhívják a figyelmet a hétköznapi erőszakra, különös tekintettel a gyermekek elleni és a családon belüli erőszakra. E pályaművekkel segíthetnek megértetni, hogy az erőszak nem lehet a konfliktusok megoldásának eszköze. Az alkotásokat digitális adathordozón és papírképen egyaránt elfogadják. Egy pályázó több rajzot is beadhat. A beküldési határidő június 24.

Fotópályázat
Az OBB a 35 év alatti amatőr és professzionális fotóművészek, valamint egyetemi és főiskolai hallgatók számára szintén pályázatot hirdetett. Olyan művészi és dokumentum műfajú felvételeket várnak, melyek főként a társadalmi bűnmegelőzés nemzeti stratégiájában kiemelt témák valamelyikéhez kapcsolódnak. Meghirdetett főbb témakörök: a hétköznapi erőszak, a gyermek- és fiatalkori bűnözés, a városi bűnözés, valamint az áldozattá, sértetté válás megelőzése.
A beküldött alkotások a későbbiekben az Országos Bűnmegelőzési Bizottság munkáját segítik a társadalmi bűnmegelőzés népszerűsítésében. A pályázat beadási határideje szintén június 24. További információ a www.bunmegelozes.hu oldalon olvasható.





Az írás tulajdonosa: Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

Az írás webcíme:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=957